Jump to content

"Sexualitet"

Tija
 Share

Homo/bi-sexualitet är...  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet inte vad som har hänt med mig, men gillar inte lebbar nå mer. Ifall det ska vara lebbar ska det vara medelånga, storbröstade kvinnor med kein hår.

Kvinnor = Inte 60åriga tanter, utan 20-18 åringar. :rolleyes: Säger kvinnor till alla feminina

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VOTE: onaturligt men OK

människan är ju inte skapt för att vara med samma kön, men jag har inget emot dem. skulle det komma fram att typ min polare skulle vara bög så fine, hans bussiness, not mine. han får väl ta stock i munnen eller röven om han vill. skulle alldrig falla mig in att ha bög sex :rolleyes:

EDIT: skulle inte sluta vara med honom för det :lol:

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan aldrig tänka mig att vara bög. Jag vill inte ha nåt upp i analen. Men folk får gärna vara bögar eller lebbar så länge inte den förstnämnda börjar tafsa på mig så. Sen har jag inte fattat varför folk har nåt emot färger på kläder som lila(och andra s.k "tjejfärger", dagisnivå hej) på killar?

Och dom som tror att folk som går runt i "tjejfärger" är bögar, är verkligen osäkra på sin egen sexualitet. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor