Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Vad tycker ni? Jag röstade lika näturligt som heterosexualitet. Redigerad 22 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 ...Lika naturligt som heterosexualitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 ...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar Bögar är det äckligaste som finns! *har homofobi*. Klaga inte. Jag bara är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad tycker ni? Vote: Lika naturligt som heterosexualitet men tycker dock också att det är ¨sexigt när det är tjejer¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar. Det bara är så, skönt att få en jävla stock i ändtarmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Vote: Lika naturligt som heterosexualitet Tycker det är äkligt att se två killar hångla, fast har inget emot bögar edit; Tycker som de flesta killar att det är två tjejer Redigerad 22 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 HOWHOW: Haha you suck Vote: onaturligt men okej men visst är det sexigt när det är tjejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det bara är så, skönt att få en jävla stock i ändtarmen. HAHAHAHAHA. Så skönt. Måste fan gå och spy nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag är homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 ...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag är homosexuell. WoooOOOoooow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Onatuligt men OK! Redigerad 22 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 ... ingenting jag bryr mig om. Är man bög, fine! Är man lesbisk, fine! Man blir väl inte en helt annan människa? Jag tycker inte om att se två killar hångla, men jag stör mig inte på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Homofobi = rädsla. Jag = Orädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Bryr mig inte, folk får ha vilken sexuell lägning dom vill, men det börjar bli onaturligt när det börjar komma till nekrofili och sånt. Själv skulle jag inte kunna tänka mig att ha bögsex eller nåt. Edit: W0rd på vinnecool. Redigerad 22 maj, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 "Lika naturligt som hetero" Dessutom så tycker jag att bögar har en tendens att bete sig mycket trevligare än heterokillar. Jag menar, let's face it, udda personer är mycket trevligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Naturell... Men de är ju inte precis så att man tycker de är sexigt när 2 bögar hånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Bryr mig inte om det, ingenting jag stör mig på precis. De är människor som vilka andra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Naturell... Men de är ju inte precis så att man tycker de är sexigt när 2 bögar hånglar Beror på hur de gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Vote:Sexigt när det är tjejer äckligt när det är killar @Kaboom:E du? Redigerad 22 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts