christeribaren Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har vi verkligen landat på månen? Det finns mängder med människor som presenterar bevis och olika teorier på att vi aldrig var där. Bilder, tekniska hinder, allt var en inspelng vid area 51 osv... Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det finns en sånhär topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite uttjata ämne? Tror att ryssarna ar på månen och att amerikanerna gjorde en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite uttjata ämne? Tror att ryssarna ar på månen och att amerikanerna gjorde en film. Håller me Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Håller me Tija Tack isbjörnen! Du är den fösta som gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite uttjata ämne? Tror att ryssarna ar på månen och att amerikanerna gjorde en film. Tror också det. Dumma wannabe astronaut hollywood bögar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
christeribaren Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Sorry ny här, sökte efter det men hittade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det finns en sånhär topic Den är gammal så kör här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tror det har hänt på riktigt av amerikanerna. Har ingen bra teori. tror bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 "You want to go to the moon, well it´s settled in a Hollywood basement." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tack isbjörnen! Du är den fösta som gör det! Då blir jag den andra då Däremot tvivlar jag inte en sekund på att vi har vart där vid senare tidpunkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Då blir jag den andra då Däremot tvivlar jag inte en sekund på att vi har vart där vid senare tidpunkt Haw haw! du va den 3:dje! KOlla min post där uppe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 "You want to go to the moon, well it´s settled in a Hollywood basement." Red Hot Chilli Peppers! Jag tror på dem...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Red Hot Chilli Peppers! Jag tror på dem...! Oh yeah! Jag älskar deras 80-tals platter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Oh yeah! Jag älskar deras 80-tals platter! Nice topicbyte. ----- Orkar inte bry mig. Det är så länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haw haw! du va den 3:dje! KOlla min post där uppe ^^ Spelar ingen roll för ja va först No problem Tija håller me dig i mkt d e bara att ja inte orkar skriva d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Varför skulle jag bry mig? Antingen har vi varit där eller så har vi inte det. Spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Varför skulle jag bry mig? Antingen har vi varit där eller så har vi inte det. Spelar ingen roll. På samma sätt som att vi inte bryr oss ifall tupac lever eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Okej. Om inte amerikanerna varit på månen varför sitter då den amerikanska flaggan där uppe? Eller gör den inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 På samma sätt som att vi inte bryr oss ifall tupac lever eller inte. Säg mig, vad gör det världen att vi var har varit på månen eller inte? Tjänar vi nåt på det? Har vi nån nytta av att veta det? Och du vet nog att svaret på dessa frågor är nej. Okej, om vi säger om Tupac lever eller inte. Om han lever, betyder det att den bästa rapparen som nånsin finns fortfarande spelar in låtar/kan fortfarande spela in låtar. Och det betyder mycket för ganska många. Tupac hade fans hela världen över. Men om det kom nån bekräftelse på att vi har på månen? Tror du några skulle hurra? Tror du nån skulle bry sig dagen efter? Ledsen, men svaret är nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts