Vice. Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har sökt på hjälm mchjälm mm men hittar inget och jag är helt enkelt för lat för att kolla alla j*vla butiker! Fråga: I vilken butik/affär finns Motorcykel hjälmen? Tack den som svarar först! /Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har ett vagt minne att den finns på Zip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hehe du är alert idag! Topp3! Tack, ska kolla direkt! Har precis fått Racing dräkten av bruden och vill göra mig snygg med hjälmen! Ha ett fortsatt trevlig helg alla! (ny *** vecka imorgon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Zip ? finns dom inte på prolaps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Håller me Vercetti,den finns på prolaps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Okej, Tack! Får nog kolla där för den fanns inte på den första! Bakläxa på Topp3!!! Shame on u mr Topp3 Förresten vet ni vad jag precis såg utanför victim (stavning) Kanske gammalt, men en stor fet käpp! Ser ut som en fåraherde stav! Ni vet en sån som har en sån "böjning" längst upp! Coolt vapen ska prova det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Var? Vilket Victim? Har aldrig sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Var? Vilket Victim? Har aldrig sett den... Den finns utanför alla Victim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ehheh... tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det är en gammal käpp som CJ snattat från en tant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men Vice24! Jag som trodde så mycket om dig så visste du inte ens om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men Vice24! Jag som trodde så mycket om dig så visste du inte ens om det? Hehe, faktiskt pinsamt att erkänna men: nej! Jag har faktiskt inte sett den innan! Vilket är sjukt konstigt om den nu finns utanför alla victims-butiker!? Men finns den bara utanför den jag var igår så e det inte konstigt för det var första gången jag var inne i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den finns också bakom VINEWOOD skylten och utanför Dider Shac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Handlar aldrig i den victim i los santos men har sett den där och bakom vinewood för länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Fy skam Topp3, jag som trodde att alla visste vart hjälmen finns! Jag tycker att en hängning borde vara på plats så han får lära sig att kunna saker o ting innan han öppnar foderluckan. ( I det här fallet, röra på fingrarna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Blablabla, jag hade väl fel. Det är mänskligt att göra fel, dessutom har jag bara sett hjälmfan en gång när jag promenerade in i första bästa butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Blablabla, jag hade väl fel. Det är mänskligt att göra fel, dessutom har jag bara sett hjälmfan en gång när jag promenerade in i första bästa butik. Men du gjorde ändå fel. Glöm inte. Glöm inte. Glöm inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men du gjorde ändå fel. Jag tror vi har konstaterat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag tror vi har konstaterat det nu. Jepp det har vi! Men man måste få driva lite med överheten! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Den finns också bakom VINEWOOD skylten och utanför Dider Shac. Ursäkta för uppdragen tråd men... Didier Sachs och Victim ligger precis bredvid varrandra...Den finns utan för Victim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts