Riichard Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Hur många av er kommer festa (dricka) alkohol nu på Nyårsafton? Själv kommer jag lätt att göra de.. Stoooor fest dag ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Daaah, klart att man ska supa..!!!!!!!!!! PAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) Håller mig till Chips å coca-cola... ...och några tuttar! Redigerad 31 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Gott Nytt 2003!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Gott Nytt 2003!! Oj oj oj de gick hårt till igår må jag säga.. hehe.. Så va de år 2003 nu då. Hoppas de blir ett bra år. hehe grym bild du gjort där Gtajägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Ojojoj, vilken fest.... Det blir ett minne för livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Snacka om man ångrar sig idag att man drack igår, fan vad jag mår kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Snacka om man ångrar sig idag att man drack igår, fan vad jag mår kasst Då är vi 2... Antagligen mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag drack inte Okej, ett glas 2.2 cider, ett halvt glas 4.5 cider, en skvätt 3.3 julöl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag drack bara ett glas öl vid tolvslaget men dan innan drack jag 7 glas vin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) nej e lite ung för de.... men lite cider gick väll ner å lite champagne Redigerad 2 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Hur många av er kommer festa (dricka) alkohol nu på Nyårsafton? Själv kommer jag lätt att göra de.. Stoooor fest dag ju. jo visst drack jag väl lite grann... lite för mycket tror jag. mådde inte så bra dan efter. det var tamejfan den värsta baksmälla jag nånsin haft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) Jag drack bara ett glas öl vid tolvslaget men dan innan drack jag 7 glas vin... 7 Glas vin?...Vin är ju det värsta som finns!...Det smakar pyton...både vitt och rött....det kanske går ner om man vill bli full men....blä!!!(Fast då rekomenderar jag nått annat.....hur stora glas då förresten???) Redigerad 3 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 7 Glas vin?...Vin är ju det värsta som finns!...Det smakar pyton...både vitt och rött....det kanske går ner om man vill bli full men....blä!!!(Fast då rekomenderar jag nått annat.....hur stora glas då förresten???) Vanliga vinglas, 1.5 dl kanske. Jag kände mig bara lite trött efteråt, inte det minsta full... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Vanliga vinglas, 1.5 dl kanske. Jag kände mig bara lite trött efteråt, inte det minsta full... Alkohol fri vin?...Det har jag aldrig provat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Alkohol fri vin?...Det har jag aldrig provat!!! Nej det var riktigt vin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Vin & Champagne är alldeles för beskt... Jag håller mig till en hederlig gammal Champis då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts