Östis Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Var finns dethär flygplanet?? har aldrig sett det själv... kan nån sätta ut karta eller skriva vägbeskrivning?:"> EDIT: Uuups...Og Lou sa redan var han var...sorry guys! Redigerad 24 maj, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Typ vid "The earth" eller va det heter! (tror jag) Edit: Nej!! nu hade jag fel igen Redigerad 24 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Som sagt... den fanns i Fort Carson.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Som sagt... den fanns i Fort Carson.... Eller den finns i Fort Carson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Eller den finns i Fort Carson Yupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Rädd i detta spel ? haha nej aldrig rädd blir jag om jag spelar Doom3 eller som Marine i AVP2. Var är det hemska här ? enda jag gör när jag lirar är att asgarva när nåt roligt händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Blir aldrig rädd då jag spelar nåt spel. Men då jag spelar San Andreas blir jag det, vet inte varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts