Vice. Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Var nog då ryktena om Bigfoot var som störst, sprang runt på en av bondgårdarna och såg plötsligt någonting stort och mörkt sitta på ett av taken. Men det var någonting helt annat än Bigfoot. ...Och det var, Azore!? Du trycker START. Sedan Settings eller något liknande. Radar OFF. Tror jag.. SanFierroDude, Vilken radar snackar ni om!? Redigerad 23 maj, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag har för mig att jag någon gång sett nåt ''stort och svart föremål som rörde sig mycket fort vid Back O Beyound''. Det var jätte konstigt, kan inte urskilja om den var rund eller fyrkantig. Ett av dom hämskaste sakerna jag varit med om var på Ufo baren, som nog många vet om. Och sen som många andra har hört, ett skrik vis sågvärket. Har hänt mig 1 gång vid sågvärket, och 1 gång vid Catalinas stuga. Edit: Azore, vad var det?! Redigerad 23 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 SanFierroDude, Vilken radar snackar ni om!? Den nere i vänstra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 ...Och det var, Azore!?Edit: Azore, vad var det?! Det var herr Letherface som satt uppe på taket och drack kaffe. Nej allvarligt talet, tror det var en skorsten eller liknande, dock var detta väldigt svårt att urskilja vid det avståndet jag befann mig på, men jag trodde verkligen det var Bigfoot först, var lite smått hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det var herr Letherface som satt uppe på taket och drack kaffe. Nej allvarligt talet, tror det var en skorsten eller liknande, dock var detta väldigt svårt att urskilja vid det avståndet jag befann mig på, men jag trodde verkligen det var Bigfoot först, var lite smått hemskt. ''Någonting stort och mörkt sitta på ett av taken.'' ''[stort] och [svart/mörkt?] föremål som rörde sig mycket fort vid Back O Beyound''. Det var jätte konstigt, kan inte urskilja om den var rund eller fyrkantig.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 En sak jag tyckte var skum var vid sågverket,där svävaren skall finnas.Första gången jag var där såg jag den.Jag tog bild på den när den ännu stod där.När jag sen efter en stund kom tillbaka var det en Ghost Glendale! Och jag har aldrig sett en till svävare där! skitskumt.... Har nån annan varit med om samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Var ute å puttrade med en fyrhjuling vid Back o Beyond, När helt plötsligt.. To be continued.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Säg!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Då kom det en skallerorm o bet han i benet...Synd att det inte fanns orma´r med egentligen...Det finns ju en ormfram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Var ute å puttrade med en fyrhjuling vid Back o Beyond, När helt plötsligt.. To be continued.. .. en jumbojet (eller nått liknande) kraschade några meter framför mig, gissa om jag blev skraj, tryckte gasen i botten, utan att se vart jag körde, kom till den där gröna dimman, lämnade fyrhjulingen och gick till fots, gick till en stor "grop", å såg nån buske som liknade en cannabis planta, gick ner till "gropen", och vände mig om å såg en Spökbil kommande mot mig, över mig, och fortsatte. Okej, det var ju inte så kusligt, men sen gick jag upp för kullen igen, fyrhjulingen stog där, helt vanligt, orörd, men helt plötsligt, när jag började gå mot den, så small den O.o.. Efter det gick jag å stylade bilar xP Spec. for you, Cyper. Redigerad 23 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja, jag har till och med gjort en tråd om de här, men iaf: När jag var på bryggan med rullstolen, tittade jag bort för en sec o kollade på datorn, då hör jag som nån fet jävla spöke som viskar! Jag höll fan på att skita på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En gång såg jag en mystisk grej i Fort Carson när jag sprang runt där... Jag såg en Deagle(flygplanet) som satt fast mellan ett hus och ett träd! Jag sprang dit och försökte flyga iväg med Deaglen när den började brinna! Jag hoppade ut och sprang iväg... en sekund från Wasted... Jag fattar bara inte hur ett flygplan kunde ha fastnat sådär!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag fattar bara inte hur ett flygplan kunde ha fastnat sådär!! Dn står alltid fast där, jag vet inte varför men det nog bara står där. Det är nog en liten miss bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Dn står alltid fast där, jag vet inte varför men det nog bara står där. Det är nog en liten miss bara Liten? nee men har faktiskt vart med om att den inte ståt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 nee men har faktiskt vart med om att den inte ståt där Vadå så den stod inte där alltså att den var borta. Eller kunde du åka iväg med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vadå så den stod inte där alltså att den var borta. Eller kunde du åka iväg med den? Jaa ja kunde åka med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jaa ja kunde åka med den Hur gick det till. Det finns ju inte ens en startbana i närheten. Förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hur gick det till. Det finns ju inte ens en startbana i närheten. Förklara? Jaa? jag flög aldrig med den men man kunde iaf åka framåt? vad finns det att förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jaa? jag flög aldrig med den men man kunde iaf åka framåt? vad finns det att förklara? Men jag vill veta hur du kom loss från träden. Gasade du bara så mycket du kunde med planet eller lossnade du bara. För när jag prövar sitter jag fast och planet börjar brinna efter tre sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Men jag vill veta hur du kom loss från träden. Gasade du bara så mycket du kunde med planet eller lossnade du bara. För när jag prövar sitter jag fast och planet börjar brinna efter tre sekunder. Vet inte riktigt hur det gick till men den åkte bara rakt fram som om det inte fanns nån skylt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts