Jump to content

FIFA 2005

Ceone
 Share

Recommended Posts

Jag har köpt en sladd så jag kan koppla in xbox kontrollen till datorn. Så ska jag spela fifa på det och det går att spela o så men jag vill ha andra kontroller men de går inte ändra varför? Den finns inte med i listan men går ändå spela >_< Någon som vet hur jag ska göra?

post-23-1116780443_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har köpt en sladd så jag kan koppla in xbox kontrollen till datorn. Så ska jag spela fifa på det och det går att spela o så men jag vill ha andra kontroller men de går inte ändra varför? Den finns inte med i listan men går ändå spela >_< Någon som vet hur jag ska göra?

Exakt samma sak är det för mig. Jag har PS2 kontroll, men har ingen aning hur jag ska ändra kontrollerna. Visserligen var det längesen jag spelade FIFA, men jag fick det aldrig att funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Exakt samma sak är det för mig. Jag har PS2 kontroll, men har ingen aning hur jag ska ändra kontrollerna. Visserligen var det längesen jag spelade FIFA, men jag fick det aldrig att funka.

Kan ändra nu! >_< Gå in på kontrollpanelen -> musar & tangentbord så väljer man spelenheter där. Så letar man fram sin kontroll i en lista och ändrar där. Det är lite svårt o ändra

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? >_<  Hur menar du`?

Du ställer in hur du vill ha det tex passa = S Skjuta = D osv

Sen ställer du om kontrollinställningarna igen på samma sätt som du gjorde precis, så ska det funka. det funkar iallafall på FIFA 2003.

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor