Jump to content

Smärta..

Ace
 Share

Recommended Posts

När jag var 5 år så blev jag påkörd av en bil som kom i 35-40 Km/H typ. Körde på min vänstra kropphalva. Flög typ 3-4 meter och sedan så rullade jag lite o jag tappade min tjuga. HAHAH snacka om smärta. Och en gång så trillade min kompis med sin moppe när jag satt där bak. Jag facka hela mitt högra knä. Och en gång trillade jag ner från ett träd från typ 2-3 meter på ryggen jag slutade andas i några sekunder av smärtan. Jag var typ 11 år då. Och samma som någonm skrev innan med blindtarmen. Och en gång hade jag kuring så fick han jävlen ett bra grep om maj och fällde maj så jag flög med huvet först ner i marken där det låg en fet sten som jag fick precis ovanför tinningen. Det gjorde ont i några sekunder men sen reste jag mig upop och allt var grönt(troligen från smällen). Sedan så slog jag ihjäl killen. Och en sak till förresten. Jag flögg med huvudet först mot en stor sten och började blöda i hela huvet ner över ansiktet.

Redigerad av g-unit89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg