Jump to content

Smärta..

Ace
 Share

Recommended Posts

En gång när jag var 5 år så rev jag mig på en taggig buske och det gjorde jätteont :'( :P

Nää men seriöst så var det nog när jag sprang och putte på min kompis lådbil. Plötsligt gjorde han e nu-sväng med den och jag ramlade och skrapade upp hela ryggen och benen... Sen fick mamma plock ut grus ur såren hela kvällen...

Det sved i flera vecko efter det och jag blödde typ på hela kroppen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Herregud. Det gör inte ONT. de är inte samma sak å förlora sin tjej som tex hoppa ner för ett tak ner i en taggbuske.

Bara för det var 9 år sen du hade en tjej. Fatta hur det känns och förlora någon man älskar. Min mor är ju t.ex död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF e slatterknölen? och: ska inte du vara i skolan nu? sluta solka, hela sammhället kommer gå under p.g.a. dagens ungdom :P

Ehrm, okej? Ne, jag är sjuk.

Själv då, varför är du inte i skolan? Slutat redan? Varför gör du inte läxan för då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värsta smärtan var förra tisdan.. Ramlar i trappen bryter båtsbenet, stukar foten och får en spricka i ljumsken.. Det gjorde sjukt ont.. så nu har jag gips i 3 månader och 6 veckor för ljumsken att läka.. Och det gör förbannat ont..:P

3 månader och 6 veckor?

Inte 4 månader och 2 veckor då? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte komma på nu precis...

tror det var när jag var 6år tror jag så ramlade jag ner i ett hav av nässlor..

det gjorde ont som fan så jag stog i nässlorna och bölade :shifty:

Men allt blev ju bra när jag sprang in och mamma sa att jag hade namnsdag så hon hade hyrt film till mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va väl när jag mosade fejset efter en misslyckad dykning i badhuset som gick rakt ner till botten. 10 stygn i läppen, krossade framtänder, ont i nacken fortfarande 2 månadet efter olyckan.

Förutom det så var det väl när jag låg under en 240 och domkraften tappade trycket så jag fick 200KG motor på vänsterarmen. Det gjorde jääävligt ont, men kom undan utan nått brytet ben eller nått :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor