Ace Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det var väll när jag var 2 år och ville testa pappas 500 cubiks cross ni kan ju tänka ut det sista själva livlig barndom va ? mina föräldrar säger alltid att jag var som dendär rullben.. mi mi vrooom Du kan ju omöjligt kommit upp och kickat i gång en 500cc när du var två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Boardslide krossade kulerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Du kan ju omöjligt kommit upp och kickat i gång en 500cc när du var två Nae.. när jag skulle klättra upp så välte den över mig och bröt mitt ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Hoppade med skoter. försökte med en framåtflip xP, fast kom bara 1/4 innan jag landade, å framdelen for rakt ner i snön, själv slungades jag iväg och in i ett träd. Skotern klarade sig xP. Redigerad 22 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nae.. när jag skulle klättra upp så välte den över mig och bröt mitt ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Skatandet? D,fotboll o lite dumma saker ja har gjort som liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Gled på grus under en gympa timme fick en skitBIG köttsår som d kom vatten o grejer ifrån sved i flera dagar tog 2 veckor för att den skulle läkas helt kan lägga upp bild på d senare så har ja oxå stukat högerfoten 4gg o vänster 2gg Har stukat foten hm, ja kanske ett 20-tal gånger i mitt liv. Vänsterfoten alltså, den högra kanske jag har stukat 5 gånger. Foten blir ju klenare ju mer man stukar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite bilder på mitt köttsår ( nu e d bara ett big ärr ) dag 1(dåe ja fick såret) : http://img192.echo.cx/img192/3023/1702291ky.jpg dag 2 ( då d började komma vatten ) http://img236.echo.cx/img236/3991/1601077rg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite bilder på mitt köttsår ( nu e d bara ett big ärr ) dag 1(dåe ja fick såret) : Blääää.. Hur fick du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Blääää.. Hur fick du det? Vi körde flaggan o när ja skulle typ bromsa så glider plötsligt min fot o ja glider på grus, blödde som fan, handfatet i toan va blodig som fan man skulle lunna tro att ja dödade nån därinnne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vi körde flaggan o när ja skulle typ bromsa så glider plötsligt min fot o ja glider på grus, blödde som fan, handfatet i toan va blodig som fan man skulle lunna tro att ja dödade nån därinnne En myra typ då eller? (Mmm...Älska sånt här...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite bilder på mitt köttsår ( nu e d bara ett big ärr ) dag 1(dåe ja fick såret) : http://img192.echo.cx/img192/3023/1702291ky.jpg dag 2 ( då d började komma vatten ) http://img236.echo.cx/img236/3991/1601077rg.jpg Vatten, a.k.a var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Krossa kulorna gör ont. Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) När jag råkade hugga mig själv i benet med en yxa. Har gjort det. Så jävla ont gjorde det inte. Edit : Dubblos postos Redigerad 22 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vatten, a.k.a var ? Typ men jävligt äkligt var d o värre blev d när dom hällde Alsolsprit på d skrek som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag badade på något utomhus bad i Övertorneå....Skulle ta fart med stången i rushkanan men jag for in med skallen där...Fick hål i huvudet och det blev ilfart till övertorneå sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lite bilder på mitt köttsår ( nu e d bara ett big ärr ) dag 1(dåe ja fick såret) : dag 2 ( då d började komma vatten ) Det där var ju nästan ingenting! När jag körde spark(Ni vet, såna här silvriga som var hyperinne för några år sen) på farsans jobb finns det stora o låånga korridorer, och naturligtvis ramlar jag av och skrapar upp hela benet, från knät ner till vristen (han hade sånt här härligt plastgolv som dom kan ha i gympasalar). Det läskiga var att det inte fanns NÅGOn hud utan bara kött och blod. På båda benen. Jag bloda ner halva korridoren! Stackars städpersonal! Sen efter någon månad skrapade jag upp det igen, snubblade på våran veranda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Fot i pungen samt knä i pungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Mhmm, hud. Visa oss hud. (Smått ironisk. ) Redigerad 22 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Bilkrocken i tyskland gjorde säkert jävligt ont, men det var -94, så kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts