Jump to content

Smärta..

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Hur lyckades du med det ? >_<

Hehe ja jag cyklade som vanligt på våg gata hemma. Så såg jag att en klasskamrats syrras kille skulle åka iväg... Han hade en 240 som han ofta kör fort som fan me... Så jag tänkte att cyklar jag fort kanske jag hinner bort typ. Precis som om han skulle köra på mig ;) Men jag tittar bakåt och då svänger jag automatiskt med styret. Utan att fatta det själv... Sedan smäller det och cykeln har kört på trottoaren. Sen flygger jag ca 1½meter fram rakt in i berget som va där. Slår i med ansiktet och det svartnar... Jag vaknar sedan några sekunder senare med hela min t-shirt nerblodad... Snart 13år sedan nu... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe ja jag cyklade som vanligt på våg gata hemma. Så såg jag att en klasskamrats syrras kille skulle åka iväg... Han hade en 240 som han ofta kör fort som fan me... Så jag tänkte att cyklar jag fort kanske jag hinner bort typ. Precis som om han skulle köra på mig :P Men jag tittar bakåt och då svänger jag automatiskt med styret. Utan att fatta det själv... Sedan smäller det och cykeln har kört på trottoaren. Sen flygger jag ca 1½meter fram rakt in i berget som va där. Slår i med ansiktet och det svartnar... Jag vaknar sedan några sekunder senare med hela min t-shirt nerblodad... Snart 13år sedan nu... >_<

Haha, lät bara lite roligt, "cyklade in i ett berg". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, lät bara lite roligt, "cyklade in i ett berg". >_<

Typ tandläkarnas borrar och shit, horror. 

Tandläkarbesök är tortyr enligt mig.

Hehe ja men jag gjorde ju det :P

Ja jag satt där i 2 timmar. Minns inte hur många gånger dom fick ge mig bedövning men ett antal va det.

Tandbit efter tandbit tog dom ur käften på mig. Sen fick dom sy läppen på mig där tandbitarna hade suttit...

Nja sen efter det gick jag till tandläkaren ofta så det blev inte så jobbigt till slut. ;)

Redigerad av JMC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ tandläkarnas borrar och shit, horror. >_<

Tandläkarbesök är tortyr enligt mig. :P

W0rd...Men jag är faktiskt glad att jag ska dit imorrn. Ska snacka med honom om att nu får han fan kolla att bedövningen tagit innan han börjar, och om ett problem jag har på höger sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag råkade hugga mig själv i benet med en yxa. >_<

DET GJORDE JAG IDAG!

Skuille hugga sönder en byrå medans jag lyssnade på hårdrock.

Jag fick hyperdamp och högg som ett jävla psyko, och helt plötsligt...

*FLOTSK*

Det gjorde ont...

Sen så har jag hoppat ner från våran trappa mitt på en bräda med en tiocentimeters spik upp i hälen....

pain!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor