Tackleberry Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När mina fingrar klämdes i dörren och min bror inte fattade det utan fingrana satt fast i fem sekunder, de längsta fem sekunderna i mtt liv Och du höll käften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Typ tandläkarnas borrar och shit, horror. Tandläkarbesök är tortyr enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur lyckades du med det ? Hehe ja jag cyklade som vanligt på våg gata hemma. Så såg jag att en klasskamrats syrras kille skulle åka iväg... Han hade en 240 som han ofta kör fort som fan me... Så jag tänkte att cyklar jag fort kanske jag hinner bort typ. Precis som om han skulle köra på mig Men jag tittar bakåt och då svänger jag automatiskt med styret. Utan att fatta det själv... Sedan smäller det och cykeln har kört på trottoaren. Sen flygger jag ca 1½meter fram rakt in i berget som va där. Slår i med ansiktet och det svartnar... Jag vaknar sedan några sekunder senare med hela min t-shirt nerblodad... Snart 13år sedan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hehe ja jag cyklade som vanligt på våg gata hemma. Så såg jag att en klasskamrats syrras kille skulle åka iväg... Han hade en 240 som han ofta kör fort som fan me... Så jag tänkte att cyklar jag fort kanske jag hinner bort typ. Precis som om han skulle köra på mig Men jag tittar bakåt och då svänger jag automatiskt med styret. Utan att fatta det själv... Sedan smäller det och cykeln har kört på trottoaren. Sen flygger jag ca 1½meter fram rakt in i berget som va där. Slår i med ansiktet och det svartnar... Jag vaknar sedan några sekunder senare med hela min t-shirt nerblodad... Snart 13år sedan nu... Haha, lät bara lite roligt, "cyklade in i ett berg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 SPRANG in i ett dörrhandtag när jag var liten... köttsår som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När min blindtarm brast. Kunde inte röra mig på hela dagen och hade 40+ grader i feber. Som tur var så åkte jag in på akuten och fick ligga på sjukan i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Haha, lät bara lite roligt, "cyklade in i ett berg". Typ tandläkarnas borrar och shit, horror. Tandläkarbesök är tortyr enligt mig. Hehe ja men jag gjorde ju det Ja jag satt där i 2 timmar. Minns inte hur många gånger dom fick ge mig bedövning men ett antal va det. Tandbit efter tandbit tog dom ur käften på mig. Sen fick dom sy läppen på mig där tandbitarna hade suttit... Nja sen efter det gick jag till tandläkaren ofta så det blev inte så jobbigt till slut. Redigerad 22 maj, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag flög av en studsmatta och gjorde en volt och slog i min fot i en sten så att min tå böjdes, läskiga röntgenbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Typ tandläkarnas borrar och shit, horror. Tandläkarbesök är tortyr enligt mig. W0rd...Men jag är faktiskt glad att jag ska dit imorrn. Ska snacka med honom om att nu får han fan kolla att bedövningen tagit innan han börjar, och om ett problem jag har på höger sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Fick under mina yngre år i livet en liten, liten sticka inkörd under stortånageln. Ungefär till mitten av nageln. Det krävdes en nål för att få ut den, men tänk att stoppa in en nål långt in under nageln - vilket man faktiskt gör när man effektiv vill tortera folk. Coolt, jag har blivigt torterad - av min mor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Coolt, jag har blivigt torterad - av min mor! Ja det gjorde dig bara gott hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Och du höll käften? Det gjorde så ont så jag inte kunde prata, jag bara gjorde nåt konsigt ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 EFter jag hade opererat min höftledskula (den hade "halkat" ner) och de hade glömt att ge mig en till bedövning (typ ryggmärgsbedövning) SMÄRTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag ramlade enr i en vak Skitkallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag råkade hugga mig själv i benet med en yxa. DET GJORDE JAG IDAG! Skuille hugga sönder en byrå medans jag lyssnade på hårdrock. Jag fick hyperdamp och högg som ett jävla psyko, och helt plötsligt... *FLOTSK* Det gjorde ont... Sen så har jag hoppat ner från våran trappa mitt på en bräda med en tiocentimeters spik upp i hälen.... pain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När mina fingrar klämdes i dörren och min bror inte fattade det utan fingrana satt fast i fem sekunder, de längsta fem sekunderna i mtt liv Oh shit! Wörrdd på de! var eran dörr tung? Våran var fett tung:S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Gled på grus under en gympa timme fick en skitBIG köttsår som d kom vatten o grejer ifrån sved i flera dagar tog 2 veckor för att den skulle läkas helt kan lägga upp bild på d senare så har ja oxå stukat högerfoten 4gg o vänster 2gg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 så har ja oxå stukat högerfoten 4gg o vänster 2gg Skatandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Oh shit! Wörrdd på de! var eran dörr tung? Våran var fett tung:S! Stor & tung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det var väll när jag var 2 år och ville testa pappas 500 cubiks cross ni kan ju tänka ut det sista själva livlig barndom va ? mina föräldrar säger alltid att jag var som dendär rullben.. mi mi vrooom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts