Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Ja vilken är den värsta smärtan du känt? För mig är det första kvällen efter jag bröt benet och foten svullnade upp innanför gipset. edit; Var på svetskurs några veckor efter jag bröt benet och fick en svetslopp mellan tårna på foten med gips, det gjorde också rätt så ont Redigerad 22 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tappade hela skärmen på lilltån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haha den värsta smärtan är nog psykiskt . Om man jämnför psykisk smärta mot fysisk så är fysisk inget Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Boll på pungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Cykelstyre på pungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Cykelstyre på pungen Vörd Aj, aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vene men grejer som körs in i kroppen (knivar och sånt) gör ont. Annars är väl "Blunt Trauma" rätt obehagligt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Boll på pungen Måste hålla me där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag krossade foten mellan moppemotorn och asfalten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Min nacke blev engång låst när jag var 8 år fytusan som det gjorde ont. Det var smärta! bölade som fan :'( Redigerad 22 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag krossade foten mellan moppemotorn och asfalten Ungefär så gjorde jag också, fast imellan fotpinnen och grusvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag råkade hugga mig själv i benet med en yxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Vet inte, har aldrig slagit mig så hårt är väl inte tillräckligt klumpig kan inte komma ihåg senaste gången jag grät av smärta... edit: fast den ondaste jag kan komma ihåg var när jag stegra över med min cykel och slog i mitt knä förra året, grät inte men tyckte synd om mig själv as hell sen åstakom jag ganska grov smärta på min kompis i lågstadiet skulle stänga toadörren så var hans fingrar emellan jag fatta inte va som va fel så jag tog i hårdare och hårdare medans han utstötta konstiga ljuden skämdes liiiite sen Redigerad 22 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag råkade hugga mig själv i benet med en yxa. Oooh Spela handbolls match en gång så när en kille skulle hoppa för att skjuta så gick ja ut och skulle täcka men så råkar han knäa mig mitt på kulorna :'( Kändes i dagar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det måste ha varit när en bil körde över min fot i ett riktigt trångt garage. Aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Fotboll i pungen Cykelstyre i pungen Ramla från cykel i brant backe i full fart utan nåt skydd Det gör väl lagom ont. Det 3:e är dock mer smärta. Föreställ er att blöda på hela er överkropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När jag spelade en bandymatch i -30°C. Det är vad jag kallar smärta, och man har inte speciellt varma kläder på sig då heller. Fast det kanske var värre när man tinade, det gjorde också fruktansvärt ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ja när jag va en 10år så cykla jag in i ett berg. Slog ut båda framtänderna och hela käften typ... Blödde som fan... men det gick att fixa hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur lyckades du med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 När mina fingrar klämdes i dörren och min bror inte fattade det utan fingrana satt fast i fem sekunder, de längsta fem sekunderna i mtt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts