_otto_ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag undrar om det går att köra två player i var sin bil? Kan tyvär inte titta själv."inte hema". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej det sak inte gå MEN.......det e inte omöjligt för jag och en kompis körde 2player och hade varsin båt men det va uselt för kameran hoppade omkring som jag vet inte vad....Vet att ingen tror på mig för det e så det fungerar på detta forum man skriver något och sen blir man trackad för att folk inte gjort samma sak själva och då inte heller tycker att man ska få va lite glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vet att ingen tror på mig för det e så det fungerar på detta forum man skriver något och sen blir man trackad för att folk inte gjort samma sak själva och då inte heller tycker att man ska få va lite glad. Ja så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Går att åka i varsin båt, ja har också gjort det med min kusin, även jetpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tack för alla bra svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Går att åka i varsin båt, ja har också gjort det med min kusin, även jetpack Ahh det går med jetpack skit kul om nån vill veta mer hur så kan jag förklara senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ahh det går med jetpack skit kul om nån vill veta mer hur så kan jag förklara senare Börja snacka! Jag har försökt men inte fått det att lyckats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Börja snacka! Jag har försökt men inte fått det att lyckats... Jetpack?: Spawna en jetpack innan du gör 2 player, sen går du till 2 player, när ni är 2 st, ta av jetpacken å spawna en ny, medans den andra tar andra jetpacken, Jätte lätt, fast oerhört jobbigt om det är nån nybörjare som flyger den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det är rätt kul om man skriver in fusket för flygande bilar och fixar helikopterkameran, och se till att du är med passagerare och hoppar ut när din kompis flyger högt över vattnet *EDIT* min 680:e post Redigerad 24 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Börja snacka! Jag har försökt men inte fått det att lyckats... Utan fusk åk och hämta jetpacken på 3dje banan ,gå in multerplayer läget med den på ryggen så kommer du komma in i multerplayerläget med den. Då går/åker du till 3dje banan och hämtar en åt andra spelaren så har ni/du 2st. Den är det bara åka och ha kul lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts