Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Azore: Har du inte sett gayflaggan som RFSL (RiksFörbundet Sexuellt Lika) har!? Den som har vågräta linjer i olika färger?! Det måste du har gjort om du tänker efter! Både i verkligheten och i spelet! I spelet finns det såna flaggor överallt i det området! Det är det området där man moddar sina Racingbilar i LV! Här är en bild (hyffsat bra) och lite fakta där det står bla. att flaggan kom till i San Francisco! http://hem.passagen.se/g.a.y.d.a.r/regnunder.html Ps Ja detta har med GTASA att göra så hoppas ingen kommer med offtopc-snack! Ds Redigerad 24 maj, 2005 av vice24 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Förstår inte vad som är en sån big deal? "oooh, två bögar! Nu går dom säkert och RUMPKNULLAR varandra i köpcentret!! " Är ni så intresserade finns det säkert massor med gaysiter på internet! Det finns bögar överallt, i bussen på gatan hemlösa och stadsministrar. Vet ni varför ni inte kan känna igen en bög direkt när ni kollar på dom? Därför att dom ser ut som ni och lever som ni, enda skillnaden är att dom är intresserade av personer av samma kön. Det är det här som dagens småbarn SKA lära sig, att det inte är någon skillnad på homosexuella och heterosexuella, eller bisexuella. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) 1) Förstår inte vad som är en sån big deal? 2) "oooh, två bögar! Nu går dom säkert och RUMPKNULLAR varandra i köpcentret!! " 3) Är ni så intresserade finns det säkert massor med gaysiter på internet! 4) Det finns bögar överallt, i bussen på gatan hemlösa och stadsministrar. 5) Vet ni varför ni inte kan känna igen en bög direkt när ni kollar på dom? Därför att dom ser ut som ni och lever som ni, enda skillnaden är att dom är intresserade av personer av samma kön. 6) Det är det här som dagens småbarn SKA lära sig, att det inte är någon skillnad på homosexuella och heterosexuella, eller bisexuella. 1) Det är ingen big deal, men eftersom en del inte visste att det fanns ett "gay" område i gta kan det vara trevligt att berätta var de ligger om de frågar. 2) Använd lite mer vårdat språk här på forumet din ohyffsade tölp! Om du nu inte är intresserad av att det finns homosexuella karaktärer i spelet så behåll det för dig själv! Det är faktiskt ganska kul att R* har lagt in en sådan grej eftersom det inte har hänt tidigare! 3) Jag, och antagligen många med mig vet att det finns homosexuella, hetrosexuella, Zofilistiska-sidor och mycket mycket mer... så det är inget du behöver tippsa oss om men tack iallafall. Skulle nån av oss behöva nån mer ingående info, om ev. sexsidor så kan de isåfall kontakta dig via pm och fråga eftersom den sortens info inte tillhör själva grundämnet här på sajten och därav inte behöver läggas ut i allmäna trådar... 4) Att homosexuella mäniskor finns överallt vet nog också de flesta! 2 av 20 c:a är homusexuella, ja! Så nu har vi betonat det också! Mycket intressant... 5) Över lag, kan man inte det nä! Men det finns de som utmärker sig vilket är väldigt starkt tycker jag! 6) Jo, det finns en MYCKET vesäntlig skillnad mellan homo, bi och hetrosexuella människor! Har inte nån vidare lust att gå in i detalj men du kan väl besöka hemsidan www.rfsl.se så kan du få lite fakta. Lycka till! 7) Det småbarn och alla mäniskor bör lära sig är att respektera varandra! Inte bara sexuellägning! Det ska inte spella nån roll hur du ser ut och vad du pysslar med i sovrummet! Bara du är en cool mäniska! Redigerad 24 maj, 2005 av vice24 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Rock on mr. vice24. Du är expert på detta ämne, ne jag skoja Men jag håller helt med dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Gaybaren är ju tuff! Fast efter CJ Varit där finns det ju "tyvärr" inga människor kvar därinne. Dom flesta här bör nog lita mer på detta än på pajasen där uppe.. Obs klicka på länken. Redigerad 25 maj, 2005 av Europén Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Varför skulle det inte finnas människor kvar där inne efter CJ varigt där!? Europén: Är det mig du syftar på!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Varför skulle det inte finnas människor kvar där inne efter CJ varigt där!? Europén: Är det mig du syftar på!? För jag alltid slaktar folk på clubs och pubs i spelet. Jepp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jepp. Kan du då förklara varför jag skulle vara en pajas!? Du är ganska otydlig med det! Har det nåt att göra med att det skulle vara medfött eller ej!? Har aldrig påstått nått av det!???????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts