Jump to content

LOL ! :)

Recommended Posts

Jag gick i LV imorse och sen så kom det gående 2 människor, En tjej och en kille som håll hand... Men sen efter dom kom det 2 människor till som höll hand - 2 KILLAR Alltså :angry: *Synd att jag inta hade någon kamera med mig* - Är det någon som har sett det ? :lol:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gick i LV imorse och sen så kom det gående 2 människor, En tjej och en kille som håll hand... Men sen efter dom kom det 2 människor till som höll hand - 2 KILLAR Alltså :angry: *Synd att jag inta hade någon kamera med mig* - Är det någon som har sett det ? :lol:^_^

Jo.. Det finns en gaybar också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@_Ante_91

Ja jag har sett det en gång oxå fan vad jag skrattade när det hände :P synd så hadde jag ingen kamra med mig heller :(

@Síkorka

Var är denna "Gay-bar" du snackar om kan du märka ut det eller berätta en exakt förklaring vart den är ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som inte skrattar åt gayisarna i SA? Finns ju inget att skratta åt.

Nu har jag visserligen aldrig sett dem men, nej jag hade nog inte skrattat åt dem!?

Men jag skrattar åt den första homusexuella reklamen som de har slagit upp lite över allt i stan och på tv! Ganska modigt av företagen! Snacka om att det säkert retar en del...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Hur kan man veta om en människa är bög eller inte i San Andreas. ;P

Det finns ett gayområde men att det finns bögar där, det har jag aldrig märkt ;P

Vart då?! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...