_Ante_91 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag gick i LV imorse och sen så kom det gående 2 människor, En tjej och en kille som håll hand... Men sen efter dom kom det 2 människor till som höll hand - 2 KILLAR Alltså *Synd att jag inta hade någon kamera med mig* - Är det någon som har sett det ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag gick i LV imorse och sen så kom det gående 2 människor, En tjej och en kille som håll hand... Men sen efter dom kom det 2 människor till som höll hand - 2 KILLAR Alltså *Synd att jag inta hade någon kamera med mig* - Är det någon som har sett det ? Jo.. Det finns en gaybar också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jo.. Det finns en gaybar också... Men den går ju inte att gå in i ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Jo.. Det finns en gaybar också... VA ?? finns det en gay bar. Var finns den? offtopic: Hur får man bilden i sin singatur?? Redigerad 22 maj, 2005 av _otto_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 offtopic: Hur får man bilden i sin singatur?? Klicka på My Controls och sen Edit Signatur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men den går ju inte att gå in i ? Jorå! Det gör det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) offtopic: Hur får man bilden i sin singatur?? Den bilden blir lite för stor tror jag Fast den var rolig Redigerad 22 maj, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Kan någon märka ut på en karta var gaybaren finns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har för mig att den ska ligga i San Fierro? Eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Är det där som det bara är en vit vägg med en dörr i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 @_Ante_91 Ja jag har sett det en gång oxå fan vad jag skrattade när det hände synd så hadde jag ingen kamra med mig heller @Síkorka Var är denna "Gay-bar" du snackar om kan du märka ut det eller berätta en exakt förklaring vart den är ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den där "gaybaren" är det där discoteket som ligger LV (andra staden) i det området som har en massa flaggor som är röda, gula och blå tror jag! När man datar bruden o hon vill dansa så kan man chappa dit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bara jag som inte skrattar åt gayisarna i SA? Finns ju inget att skratta åt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bara jag som inte skrattar åt gayisarna i SA? Finns ju inget att skratta åt. Nu har jag visserligen aldrig sett dem men, nej jag hade nog inte skrattat åt dem!? Men jag skrattar åt den första homusexuella reklamen som de har slagit upp lite över allt i stan och på tv! Ganska modigt av företagen! Snacka om att det säkert retar en del... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 San Fierro är ju en kopia av San Fransisco. Det vore orealistisk om det inte fanns homosexuella där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Edit.. läste fel Redigerad 23 maj, 2005 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur kan man veta om en människa är bög eller inte i San Andreas. Det finns ett gayområde men att det finns bögar där, det har jag aldrig märkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Visste inte ens att det fanns ett gayområde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur kan man veta om en människa är bög eller inte i San Andreas. Det finns ett gayområde men att det finns bögar där, det har jag aldrig märkt Vart då?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Visste inte ens att det fanns ett gayområde Jojomensan. Queens i San Fierro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts