Toki Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad betyder det att vara Hedersmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad betyder det att vara Hedersmedlem? Att man är en hedrad medlem, Man är inte som oss noobs xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 T.ex Blaque och Mr.Whoopie var admon/mod förr, men avgick, så då vart dom hedersmedlemar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) DUBBELPOST. Redigerad 22 maj, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 T.ex Blaque och Mr.Whoopie var admon/mod förr, men avgick, så då vart dom hedersmedlemar. Ok,tack! Då vet jag! Men var det verkligen nödvändigt att posta två gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Att man är en hedrad medlem, Man är inte som oss noobs xP Offtopic : Det stavas Nazist (Med Tanke på din signatur altså) Redigerad 22 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ok,tack! Då vet jag! Men var det verkligen nödvändigt att posta två gånger? Det vart fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Offtopic : Det stavas Nazist (Med Tanke på din signatur altså) HEHE, såg fel. Redigerad 22 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Offtopic : Det stavas Nazist (Med Tanke på din signatur altså) Om tobiasnillson får stava fel, får väl han det också? Redigerad 22 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Om tobiasnillson får stava fel, får väl han det också? W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Om tobiasnillson får stava fel, får väl han det också? W0rd xP, Det var de jag täntke på x). Ace: Jag kan faktist stava till Nazist *hmpf*, jag är väl ingen Tobias heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Simpelt, en hedersmedlem är bättre än er andra! Nah... Redigerad 22 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad betyder det att vara Hedersmedlem? Du vet, allt du ser, hör etc synkroniseras ifrån en server (The Matrix) som körs av ett 56k modem, vilket förklarar varför vissa saker är slöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts