Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hej. Jag klarade detta spel förra sommaren, efter jag irriterat Arvid en hel del om hjälp på vissa uppdrag. =) *SPOILER* Jag har märkt att en medlem, harband, spelar igenom spelet nu, så kolla inte längre i denna topic, för jag vet inte om du klarat hit ännu. *SPOILER* Men jag har hört att det finns 2 slut på uppdraget "Creme de la Creme". Det uppdraget när man ska döda Morello. Man åker till operan och märker att den slutat tidigare än planerat. Man jagar Morello, och han kör till slut in på flygplatsen, och Tommy's bil bara stannar, och man springer mot planet... och ja, ni kan nog historien. Men jag har hört att det har hänt att Morello har kört förbi flygplatsen, och de kör mot bron som är under konstruktion. Eller om den är sönder, jag vet inte, det är inte relevant. Men hans chaffuör ser det i sista stund, och ena däcket dinglar i luften, när chaffuören tvärbromsat. Sen kommer ju såklart Tommy(spelaren) och åker in i baksidan av bilen, och knuffar ner Morello's bil i vattnet vilket resulterar i deras död, och då är uppdraget avklarat. Vad jag undrar, har nån fått avklara detta uppdrag på detta sättet? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Det finns till och med 3 slut....och jag har upplevt dom alla.... 1. som du sa, flygplatsen, man ska skjuta ner planet. 2. Innan dom svänger av till flygplatsen så skjuter Paulie på däcken och bilen välter och alla i bilen dör. 3. Man följer dom till bron dom håller på att bygga om, man kör in i bilen och den åker över kanten. 3:e slutet tycker jag personligen är roligare... Redigerad 22 maj, 2005 av Hey it`s mr Lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det finns till och med 3 slut....och jag har upplevt dom alla.... 1. som du sa, flygplatsen, man ska skjuta ner planet. 2. Innan dom svänger av till flygplatsen så skjuter Paulie på däcken och bilen välter och alla i bilen dör. 3. Man följer dom till bron dom håller på att bygga om, man kör in i bilen och den åker över kanten. 3:e slutet tycker jag personligen är roligare... Aaah, okej. =) Tack för informationen. Finns det några fler uppdrag som har fler slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det var längesen jag klarade ut Mafia men om jag inte minns fel ska man hålla sig tätt bakom Morellos bil och köra med hög hastighet för att han ska fortsätta mot bron istället för att svänga in på flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hur får man paulie att skjuta på däcket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det hände mig en konstig sak engång... fast det var nog inte med Morello, utan i "You lucky bastard" ... Dom åkte ner från Guliano birge i hundra nittio och sen krocka dom in rakt i en polis kärra som for efter dom och började skjuta! Sen krockade båda två och välte och exploderade... Misson avklarat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det har aldrig hänt för mig, jag har klarat maffia 2 gånger. Men en annan lustig sak är att jag lyckats få död på han innan flygplatsen. Dom där man har med sig, kommer ej ihåg namnen på dessa. Men hur som helst sköt dom ihjäl han när han satt i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Det är ganska coolt när man misslyckas med det uppdraget. Då skjuter man efter planet men det störtar inte. Har hänt så för mig en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Varför finns det 4 olika slut på detta uppdrag? (med misslyckandet inräknat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns väl ingen särskild anledning till detta. Det är väl bara så. Jag har skjutit ner flygplanet och knuffat ner honom från bron. Så vet ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts