Jump to content

Annat slut på på "Creme de la Creme"

Cortez
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jag klarade detta spel förra sommaren, efter jag irriterat Arvid en hel del om hjälp på vissa uppdrag. =) *SPOILER* Jag har märkt att en medlem, harband, spelar igenom spelet nu, så kolla inte längre i denna topic, för jag vet inte om du klarat hit ännu. *SPOILER*

Men jag har hört att det finns 2 slut på uppdraget "Creme de la Creme". Det uppdraget när man ska döda Morello. Man åker till operan och märker att den slutat tidigare än planerat. Man jagar Morello, och han kör till slut in på flygplatsen, och Tommy's bil bara stannar, och man springer mot planet... och ja, ni kan nog historien. Men jag har hört att det har hänt att Morello har kört förbi flygplatsen, och de kör mot bron som är under konstruktion. Eller om den är sönder, jag vet inte, det är inte relevant. Men hans chaffuör ser det i sista stund, och ena däcket dinglar i luften, när chaffuören tvärbromsat. Sen kommer ju såklart Tommy(spelaren) och åker in i baksidan av bilen, och knuffar ner Morello's bil i vattnet vilket resulterar i deras död, och då är uppdraget avklarat.

Vad jag undrar, har nån fått avklara detta uppdrag på detta sättet? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns till och med 3 slut....och jag har upplevt dom alla....

1. som du sa, flygplatsen, man ska skjuta ner planet.

2. Innan dom svänger av till flygplatsen så skjuter Paulie på däcken och bilen välter och alla i bilen dör.

3. Man följer dom till bron dom håller på att bygga om, man kör in i bilen och den åker över kanten.

3:e slutet tycker jag personligen är roligare...

Redigerad av Hey it`s mr Lee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns till och med 3 slut....och jag har upplevt dom alla....

1. som du sa, flygplatsen, man ska skjuta ner planet.

2. Innan dom svänger av till flygplatsen så skjuter Paulie på däcken och bilen välter och alla i bilen dör.

3. Man följer dom till bron dom håller på att bygga om, man kör in i bilen och den åker över kanten.

3:e slutet tycker jag personligen är roligare...

Aaah, okej. =) Tack för informationen. Finns det några fler uppdrag som har fler slut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90

Det hände mig en konstig sak engång... fast det var nog inte med Morello, utan i "You lucky bastard" ... Dom åkte ner från Guliano birge i hundra nittio och sen krocka dom in rakt i en polis kärra som for efter dom och började skjuta! :ph34r:

Sen krockade båda två och välte och exploderade... Misson avklarat för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...