harband Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 På uppdraget Just relaxing - the trap så ska man exportera några lådor till salivers efter att man snott några lådor från harbor me en lastbil men vart ska man parkera den o va ska man göra? Föresten är det någon som vet vart man kan ladda ner "mafiadataXtractor" Tack på förhand //Haris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 På uppdraget Just relaxing - the trap så ska man exportera några lådor till salivers efter att man snott några lådor från harbor me en lastbil men vart ska man parkera den o va ska man göra? Föresten är det någon som vet vart man kan ladda ner "mafiadataXtractor" Tack på förhand //Haris Du ska till Works kvarter och in på nån smal gränd där. Håller du inne "den knappen som är ovanför capslock" så kan du se en karta och där ser du vatt du ska. Och nej det vet jag inte!! Nu varande projekt: The Hitmans Return. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det blev lite fel där ^ så jag skriver det igen. Du ska till Works kvarter och in på nån smal gränd där. Håller du inne "den knappen som är ovanför capslock" så kan du se en karta och där ser du vatt du ska. Den andra mafian kommer att jaga dig så ha bra me fart. Dom kommer också skuta på dig. Och nej det vet jag inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts