FoxtroT Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) När jag försökte starta mitt GTA vc kom det upp ett felmeddelande: Hur blir jag av med det här? vad är felet? EDIT: Fixat och klart Redigerad 26 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Använder du crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hm, du måste avinstallera Visual C++ för att inte få det medelandet, eller fixa ditt problem. Testa att ersätta gta-vc.exe filen du använder nu med den originella. Den finns i din installations skiva (VC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Tack för svaren och nej jag har inte Crack till spelet Kaboom: Det funkade inte.. kommer fortfarande upp en sån ruta finns det inget annat sätt? Redigerad 22 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tack för svaren och nej jag har inte Crack till spelet Kaboom: Det funkade inte.. kommer fortfarande upp en sån rutta finns det inget annat sätt? .rutta förstår vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) .rutta förstår vad du menar Haha mm ett litet stav fel, men har du nått svar på min fråga? Kaboom: vad är Visual C++? Redigerad 23 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts