Jump to content

Fortsättning på: Jag och Hultenius, sanningen...

Guest tobiasnilsson8
 Share

Recommended Posts

Guest tobiasnilsson8

Här är original topicen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28170 ;)

Bara så att ingen missuppfatar något, men jag har stöd av mina föräldrar till och ställa till livet surt för er här, på grund av alla nasist bilderna. Så Hulken, skulle du prata med dom, får du dubbelt så mycket mothugg, som du får av mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest tobiasnilsson8

Precis, jag antar att inte Börje och Berit vet allt om mig? men för att det inte skulle bli några missförstånd i det här, har jag visat mamma och pappa allt jag skriver, och berättat allt om Hultenius för dom. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tobias Nilsson, du kan inte vara så gammal eftersom du inte kan stava svenska direkt bra.

Det är olagligt genom svensk lag att ge ut en persons adress, och annan information om personen som kan hjälpa andra personer att söka upp honom med mera med mera.

Det är även olagligt att hota, vilket du gör i din "original" tråd, där du säger att du är så mycket"större och starkare" än Hultan, vilket du påstår inte är ett hot, men ifall det för in i helvette inte är ett hot varför ska du för fan skriva det då?

Helt jävla skruvad unge.

Dina föräldrar måste vara helt utvecklingsskadade eller så har du inte berättat hela sanningen, det är inte Hultan som gjort nazistprylarna, det är en person som är medlem i hans gtaforum/community eller vad tusan man ska kalla det för.

Så nu för i helvette ger du upp med ditt förjävliga skitsnack innan jag blir riktigt sur! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart lilla 8-åriga Tobias har stöd från sina föräldrar.... ^_^

Haha! :angry:

Nazistbilder? Du menar GRIM's skins? Vad är det med dom?

GRIM postade dom bara för att visa, inget annat.

Är du så känslig? :lol: Eftersom du ändå inte lyckas med att göra livet

surt för oss, kan du sticka tillbak till din sida.

Och varför skulle du ens försöka göra det?

"Alla nasist bilderna"... Alla? Hur många finns det? 2-3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är original topicen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28170 ^_^

Bara så att ingen missuppfatar något, men jag har stöd av mina föräldrar till och ställa till livet surt för er här, på grund av alla nasist bilderna. Så Hulken, skulle du prata med dom, får du dubbelt så mycket mothugg, som du får av mig. B)

Alla vet redan hur ful du är! Kolla in topicen "Bild på dig själv" och dra! :angry:

Varför ska du hänga här när du hatar detta forum så mycke! Stick tillbaks till ditt lilla icke-fungerande forum. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...