Lerkot Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Enligt RockStar Games skulle det ju som bekant gå att göra en radiokanal med låtar man har på datorn när spelet kommer till PC. Min fråga till är om ni kommer att fortsätta hålla er till tidslinjnen och mest lägga in låtar från början av 90-talet, eller om ni kommer att förändra något? Personligen kommer jag nog fortsätta med 90-talsstuket, lägga in låten Summertime från DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince och lite låtar med Slick Rick och sådär, så behåller det sin hiphopfeeling också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Menar du om man ska ta låtar som inte e från 90- talet eller inte? Jag kommer inte att skaffa San Andreas till PC eller Xbox för tre anledningar 1. Har inte Xbox och har inte planerat att skaffa det heller 2. Min dator har inte DVD- ROM 3. Har Grand Theft Auto: San Andreas till Playstation 2 ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag ska inte heller skaffa det till Xbox/PC PGA typ samma anledningar som ovan. Fast jag har DVD-rom men min data suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Ska inte skaffa det pga: Inget X-BOX och en dator på 128 mb ram, 233 mhz processor och 4 gb hårddisk Redigerad 22 maj, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ja, självklart... Om jag köper det till PC också, ska jag lägga in låtar från 1990-2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Man ska inte göra egenkanal ffs. Man kanske kan slänga in några låtar här och där men inte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ska inte skaffa det till varken Xbox eller PC, har det till PS2 och det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag kommer som vanligt stänga av radion helt... så fruktansvärt irriterande med radio på motorcyklarna, fast vem vet, dom kanske fixat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag kommer som vanligt stänga av radion helt... så fruktansvärt irriterande med radio på motorcyklarna, fast vem vet, dom kanske fixat det Vad är det som är irriterande med det? Det är ju bara skönt. Känns så tyst utan radio. Jag skiter nog i vilket årtal musiken jag lägger in är ifrån. Jag bara lägger in musik jag gillar, det är ju det som är vitsen med MP3 funktionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad är det som är irriterande med det? Det är ju bara skönt. Känns så tyst utan radio. Jag skiter nog i vilket årtal musiken jag lägger in är ifrån. Jag bara lägger in musik jag gillar, det är ju det som är vitsen med MP3 funktionen... Jag bara tycker det, visst finns det motorcyklar med inbyggd radio, men knappast sportmotorcyklar och mopeder. Om jag vill ha musik när jag lirar så kör jag winamp i bakgrunden istället, så slipper man att musiken avbryts när man kliver ur bilen, eller att den bara försvinner när man hoppar av motorcykeln(lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Jag bara tycker det, visst finns det motorcyklar med inbyggd radio, men knappast sportmotorcyklar och mopeder. Om jag vill ha musik när jag lirar så kör jag winamp i bakgrunden istället, så slipper man att musiken avbryts när man kliver ur bilen, eller att den bara försvinner när man hoppar av motorcykeln(lol) Mjo, håller med. De borde fixa så att man kan höra radion utifrån bilarna, det skulle göra det så mycket verkligare! Borde inte ta så mycket kraft heller. Redigerad 25 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag bara tycker det, visst finns det motorcyklar med inbyggd radio, men knappast sportmotorcyklar och mopeder. På min moped hade jag stereo Men det är precis som du säger, finns knappast som standardutrustning på sportmotorcyklar och mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag ska lägga in musik från framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag ska iaf köpa det till pc den 10, sålde mitt ps one för 500 ... Själv så ska man lägga in nutids låtar o kanske lite nirvana.(system of a down ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts