Jump to content

MP3-radiokanal

Share

Recommended Posts

Enligt RockStar Games skulle det ju som bekant gå att göra en radiokanal med låtar man har på datorn när spelet kommer till PC. Min fråga till är om ni kommer att fortsätta hålla er till tidslinjnen och mest lägga in låtar från början av 90-talet, eller om ni kommer att förändra något?

Personligen kommer jag nog fortsätta med 90-talsstuket, lägga in låten Summertime från DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince och lite låtar med Slick Rick och sådär, så behåller det sin hiphopfeeling också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du om man ska ta låtar som inte e från 90- talet eller inte?

Jag kommer inte att skaffa San Andreas till PC eller Xbox för tre anledningar

1. Har inte Xbox och har inte planerat att skaffa det heller

2. Min dator har inte DVD- ROM

3. Har Grand Theft Auto: San Andreas till Playstation 2 ändå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer som vanligt stänga av radion helt... så fruktansvärt irriterande med radio på motorcyklarna, fast vem vet, dom kanske fixat det

Vad är det som är irriterande med det?

Det är ju bara skönt. Känns så tyst utan radio. ;)

Jag skiter nog i vilket årtal musiken jag lägger in är ifrån. Jag bara lägger in musik jag gillar, det är ju det som är vitsen med MP3 funktionen... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är irriterande med det?

Det är ju bara skönt. Känns så tyst utan radio. ;)

Jag skiter nog i vilket årtal musiken jag lägger in är ifrån. Jag bara lägger in musik jag gillar, det är ju det som är vitsen med MP3 funktionen... :wub:

Jag bara tycker det, visst finns det motorcyklar med inbyggd radio, men knappast sportmotorcyklar och mopeder.

Om jag vill ha musik när jag lirar så kör jag winamp i bakgrunden istället, så slipper man att musiken avbryts när man kliver ur bilen, eller att den bara försvinner när man hoppar av motorcykeln(lol)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara tycker det, visst finns det motorcyklar med inbyggd radio, men knappast sportmotorcyklar och mopeder.

Om jag vill ha musik när jag lirar så kör jag winamp i bakgrunden istället, så slipper man att musiken avbryts när man kliver ur bilen, eller att den bara försvinner när man hoppar av motorcykeln(lol)

Mjo, håller med. De borde fixa så att man kan höra radion utifrån bilarna, det skulle göra det så mycket verkligare! Borde inte ta så mycket kraft heller.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor