GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 enligt min mamma är det extrewmt långt och skulle klippts för länge sen Men du har ju klippt dig för länge sen om du har så långt hår? Jag har... kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Vafan! Ni som klipper er hur kan ni ? Min själ sitter i mitt hår Tycker inte långt hår hos killar är speciellt attraktivt, därför klipper jag mig Redigerad 23 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har jävligt kort hår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tycker inte långt hår hos killar är speciellt attraktivt, därför klipper jag mig Men sen är väl inte du bög? Tycker själv inte att killarär attraktiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men sen är väl inte du bög? Tycker själv inte att killarär attraktiva Han vill väl att tjejerna ska tycka att han har snyggt hår. (Say "hi" to Master Obvious)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men sen är väl inte du bög? Tycker själv inte att killarär attraktiva Jag är tillräckligt säker på min sexualitet - att när jag ser en snygg kille/man, så säger jag det. Alltså är jag inte bög, även om du någon gång hör mig säga: "oh gud, vad sexig kalle är." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men sen är väl inte du bög? Tycker själv inte att killarär attraktiva Nej, men jag kan säga att killar i kortare hår ser bättre ut utan att skämmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Har aslångt hår, jämförde med min kompis lillesyrra och jag hade överlägset längst *EDIT* förut var jag kortklippt (har haft långt hår i 2 år nu) men jag gillar långt bättre Redigerad 24 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sådär har ganska långt hår för en kille(fast inte så långt att nån skulle tänka på det), fast inte "hårdrockslångt" som dom uttrycker det i nån reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) .... Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Långt hår. (jag är den fula.) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Picture_1347.jpg Den fula till höger, eller den fula till vänster? SKOJADE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ich bin nuklipft! Har 1,5cm nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Kalle got haircutted Redigerad 25 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) ... Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den fulaste utav dom. Ful och ful....snacka om missbedömning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) GTA_TJENE: Säg bara vemfan av dom som är du! Redigerad 25 maj, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Luggen är väll till slutet av näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) I min åsikt är båda snygga, men den snyggate var till vänster. edit: vänster på bilden, inte vänster för dom, vänster på den bilden. var snyggast. bajjo. Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Långt hår. (jag är den fula.) Mhm, fula, suuure. Jag tror nog att du vet att du ser asläcker ut. Redigerad 25 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Mhm, fula, suuure. Jag tror nog att du vet att du ser asläcker ut. Hon är nog bara en fjortis som vill att alla ska skriva att hon är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts