Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har som hemulen. Jävligt jobbigt när man spelar fotboll >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Har nog längst av killarna på det här forumet. Vill se ditt hår.. Har aldrig sett det Edit : Jag är cp idag. 2 dubbelpost på 10 min.. Doh! Redigerad 22 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vill se ditt hår.. Har aldrig sett det Edit : Jag är cp idag. 2 dubbelpost på 10 min.. Doh! En sak kan jag säga, det är längre än virre_cools. Ni kommer få se mig på bild (ny) en vacker dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 5-6 cm, klippte mig 1Maj och före det kunde jag bita på hårtopparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ner till hakan.. folka i min klass drar liknelser med Chewbacka (stavning ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Luggen är ner till käften, men ska fixa en trevlig muhawk till sommarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hade tidigare halvlång i sidobena, men efter ha liknats med Hitler fast längre så har jag klippt det mycket kortare. Så jävla skönt att ha kort hår! Kan väll dra ner luggen till ögonbrynen nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Ska klippa mig på onsdag, jävlig skönt Redigerad 22 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 En kärleksbild till KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 3-4 cm nedanför örona, precis så att jag kan äta på det.. i sidbena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 3-4 cm nedanför örona, precis så att jag kan äta på det.. i sidbena Skitgott och äta på håret. .D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Döm själva. Nuklippt sen i Torsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/jimzahintehglasses.JPG Senaste bilden på mig... Halvlångt? Avgör själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/jimzahintehglasses.JPG Senaste bilden på mig... Halvlångt? Avgör själv... Halvlångt tycker jag. Snygga brillor! Du ser ut som på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Halvlångt tycker jag. Snygga brillor! Du ser ut som på bilden. Försökte likna denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/jimzahintehglasses.JPG Senaste bilden på mig... Halvlångt? Avgör själv... Jag tycker att du har långt hår, inte halv långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Japp, långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har kort hår typ 2cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Döm själva. Nuklippt sen i Torsdags. Är det du på avatarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vafan! Ni som klipper er hur kan ni ? Min själ sitter i mitt hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts