Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ehm vad kan det vara nu, 6 millimeter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har la typ 5cm längre än öronen, fan det blev en konstig mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Först klippte jag mig 3 mm. Sen klippte jag mig 1 mm. Kommande veckan ska jag raka mig helt. Så jag håller mig helst till kort hår. Speciellt på sommaren. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Halvlångt i sidobena. Take that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Rakade mig 3 mm i fredas innan hade jag rätt långt. Ehhm kunde suga på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hyfsat långt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har kort hår, har nästan alltid haft och kommer nog alltid ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det går inte att sova met långt hår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 7 mm på vissa ställen, 6 mm på andra, å 1 mm xP. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Frillan.JPG avgör själv xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det går inte att sova met långt hår! Joorå man vänjer sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Joorå man vänjer sej Det går så bra så, däremot kan man inte läsa vettigt i tidningar och sånt utan att få håret i fejjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ner till bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Gnäll inte över mitt feminina utseende, det är gulligt. Och hör sen! Så, nu när det är sagt... jag har rätt långt hår, ska ha längre. Och min kamera suger, jag har inte grönt hår utan är blond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Har nog längst av killarna på det här forumet. Du är så ful med ditt långa hår, du liknar fan ett får Muahahaha @Hemulen: Första seriösa bilden i tunnelbanan eller? Redigerad 22 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Sparar till långt, har ner till munnen typ...typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Muahahaha @Hemulen: Första seriösa bilden i tunnelbanan eller? Njae, däremot första seriösa bilden i tunnelbanan där jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har ganska kort hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Gnäll inte över mitt feminina utseende, det är gulligt. Och hör sen! Så, nu när det är sagt... jag har rätt långt hår, ska ha längre. Och min kamera suger, jag har inte grönt hår utan är blond. Såklart att det är gulligt med långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Bilden togs för 3-4 månader sen, så jag har lite längre hår än på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts