Jump to content

Ang. Tobias

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Hans sida ger ett så seriöst intryck, synd att han hade fri trafik, dock brukar det inte bara fri trafik i villkoren :angry: .

Finns inget som heter "fri" trafik. Man kan aldrig ha obegränsat med trafik på en sida, någon gång säger de stopp. Som många tror, jaa nu får jag ha hur mycket trafik det bara går.

Det är samma med obegränsat med utrymme, det står så för att de inte har någon gräns hur mycket man får använda, men det finns alltid ett stopp.

B-one är skit när det gäller sånt, får man upp en känd sida på deras nätverk som har många besökare så stänger dom av kontot.

Det är bättre att det står hur mycket trafik man får använda än att det står obegränsat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Finns inget som heter "fri" trafik. Man kan aldrig ha obegränsat med trafik på en sida, någon gång säger de stopp. Som många tror, jaa nu får jag ha hur mycket trafik det bara går.

Det är samma med obegränsat med utrymme, det står så för att de inte har någon gräns hur mycket man får använda, men det finns alltid ett stopp.

B-one är skit när det gäller sånt, får man upp en känd sida på deras nätverk som har många besökare så stänger dom av kontot.

Det är bättre att det står hur mycket trafik man får använda än att det står obegränsat.

Det va det jag sa, men du utvecklade det :angry:

Jag har att man får använda 3Gb/mån men detta stannar emellan dig och mig, jag bryr mig inte hur mycket folk använder jag bara skrev ut det för att det ser bättre ut.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade lite med honom :angry:

Frenzy säger:

men tjena!

tobias säger:

vad vill du?

Frenzy säger:

snacka?

Frenzy säger:

är du dum i huvudet elleer?

tobias inbjuder dig att starta skicka webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan?

Frenzy säger:

Är du grym på webdesign ? skulle behvöa lite hjälp

Du har tackat nej till inbjudan att starta skicka webbkamera.

tobias säger:

såg du bilden på gtasajten?

tobias säger:

visst är jag snygg?

Frenzy säger:

bilden på gtasajten?

Frenzy säger:

mjoo inget fel på dig

Frenzy säger:

Men hur går det med din sida då?

Frenzy säger:

grym enligt mig 

Frenzy säger:

fattar inte varför folk klagar

Frenzy säger:

dom 'är bara avundsjuka

Frenzy säger:

hallå!?!?

tobias säger:

precis...

tobias säger:

någon som håller med mig i allafall 

Frenzy säger:

Dom hade inte kunnat göra bättre själv..

Frenzy säger:

Jag menar , det är ju jättesvårt att ladda ner php-nuke och lägga till lite stulen information från gtasajten 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Börja med att lägga ner den"

Var det svaret du gav månne? :lol::rolleyes:

Nej, jag sa åt honom att göra allt själv, ta egna bildet på bilar, vapen, karaktärer m.m. och göra allting lite eget liksom, sa att det inte skulle se ut som andra sidor men lyssna fanskapen, icke!!!

Borde sagt att han skulle lägga ner sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag fattar inte hur nazigrejen kan vara hans argument.

Det är liksom inte olagligt att vara nazist i Sverige. Om det dessutom är ett skämt/test är det väl för fan ingenting. Tänk alla skins och grafiker till andra världskrigsspel, får inte dom publiceras?

Adda & Äg: tobiasnilsson9052000@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...