SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 aa, han använder telia, ingen aning om det är hans riktiga, men han har postat inlägg från alla sina konton med det ipt iallafall Har tagit kontakt med B-One för säkerhets skull för att se om dem säger något annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Den där idiotet Tobias addade mig på msn för ett tag sen och frågade ut mig om vad för saker han ska göra för att få sidan snygg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det här är hans MSN för er som vill ta ett snack med honom tobiasnilsson9052000@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur kan han vara "Unregistered" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur kan han vara "Unregistered" Bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hans sida ger ett så seriöst intryck, synd att han hade fri trafik, dock brukar det inte bara fri trafik i villkoren . Finns inget som heter "fri" trafik. Man kan aldrig ha obegränsat med trafik på en sida, någon gång säger de stopp. Som många tror, jaa nu får jag ha hur mycket trafik det bara går. Det är samma med obegränsat med utrymme, det står så för att de inte har någon gräns hur mycket man får använda, men det finns alltid ett stopp. B-one är skit när det gäller sånt, får man upp en känd sida på deras nätverk som har många besökare så stänger dom av kontot. Det är bättre att det står hur mycket trafik man får använda än att det står obegränsat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Finns inget som heter "fri" trafik. Man kan aldrig ha obegränsat med trafik på en sida, någon gång säger de stopp. Som många tror, jaa nu får jag ha hur mycket trafik det bara går. Det är samma med obegränsat med utrymme, det står så för att de inte har någon gräns hur mycket man får använda, men det finns alltid ett stopp. B-one är skit när det gäller sånt, får man upp en känd sida på deras nätverk som har många besökare så stänger dom av kontot. Det är bättre att det står hur mycket trafik man får använda än att det står obegränsat. Det va det jag sa, men du utvecklade det Jag har att man får använda 3Gb/mån men detta stannar emellan dig och mig, jag bryr mig inte hur mycket folk använder jag bara skrev ut det för att det ser bättre ut. Redigerad 22 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vem skulle vilja bli medlem på hans sida igentligen? han har så ful adress! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Snackade lite med honom Frenzy säger: men tjena! tobias säger: vad vill du? Frenzy säger: snacka? Frenzy säger: är du dum i huvudet elleer? tobias inbjuder dig att starta skicka webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan? Frenzy säger: Är du grym på webdesign ? skulle behvöa lite hjälp Du har tackat nej till inbjudan att starta skicka webbkamera. tobias säger: såg du bilden på gtasajten? tobias säger: visst är jag snygg? Frenzy säger: bilden på gtasajten? Frenzy säger: mjoo inget fel på dig Frenzy säger: Men hur går det med din sida då? Frenzy säger: grym enligt mig Frenzy säger: fattar inte varför folk klagar Frenzy säger: dom 'är bara avundsjuka Frenzy säger: hallå!?!? tobias säger: precis... tobias säger: någon som håller med mig i allafall Frenzy säger: Dom hade inte kunnat göra bättre själv.. Frenzy säger: Jag menar , det är ju jättesvårt att ladda ner php-nuke och lägga till lite stulen information från gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Snackade lite med honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Snackade lite med honom Bläääh! Du ska vara dum på han! Arg! och så ska du säga... Fy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Den där idiotet Tobias addade mig på msn för ett tag sen och frågade ut mig om vad för saker han ska göra för att få sidan snygg. "Börja med att lägga ner den" Var det svaret du gav månne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Snackade lite med honom Hahaha knäckt han blev i slutet då? GG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 "Börja med att lägga ner den" Var det svaret du gav månne? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Han kommer göra en ny användare imorgon på skolan och sedan logga in via en google-cache. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 "Börja med att lägga ner den" Var det svaret du gav månne? Nej, jag sa åt honom att göra allt själv, ta egna bildet på bilar, vapen, karaktärer m.m. och göra allting lite eget liksom, sa att det inte skulle se ut som andra sidor men lyssna fanskapen, icke!!! Borde sagt att han skulle lägga ner sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Snackade lite med honom Haha, addar honom nu och ska försöka mig på nått liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men jag fattar inte hur nazigrejen kan vara hans argument. Det är liksom inte olagligt att vara nazist i Sverige. Om det dessutom är ett skämt/test är det väl för fan ingenting. Tänk alla skins och grafiker till andra världskrigsspel, får inte dom publiceras? Adda & Äg: tobiasnilsson9052000@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Kan ni växa upp och låta han vara..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Kan ni växa upp och låta han vara..? Har du ens läst vad han gör eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts