okka Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Hmmm svårt men gör ett försök. Red Hot Chili Peppers Guns n Roses (rhcp och guns har betytt mest för min musiksmak, dom jag började lyssna på och "öppnat" för nya/andra band) Soundgarden Foo Fighters Black Sabbath Frank Sinatra Funkadelic Bowie Nirvana Audioslave Många många fler band men.....10 st var det. Oj, sällsam (och bra) blandning med Frank Sinatra, Funkadelic och Bowie i samma! Hooray! Redigerad 7 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ebba Grön Imperiet Bloodhound Gang Metallica White Lion Hammerfall The Cranberries Kommer inte på mer. Räknas det om det inte är band också? Isåfall kan jag nämna några till. Thåström Weird Al Yankovic Björn Rosenström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Magnus Uggla 10cc David Bowie Stevie Wonder The Motors Nazareth Guns N' Roses Billy Idol Q Lazzarus Ebba Grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Heah! First & André Airbase Matthew Dekay mixar Sens white Sens black Slusnik Luna Dallas Superstars DJ Orkidea Super8 Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Buzzcocks Ebba Grön Joakim Thåström Ramones Cock Sparrer Lordi Imperiet Sex Pistols Black Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Deep Purple AC/DC Kiss Skid Row BB king, Blues Stevie Ray Vaughan , Blues John Mayall, Blues Electric Boys Joan Jett ZZ top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Bloodhound Gang 50 Cent The Game G-unit Snoop dogg Günther diverse techno/trance/dance/whatever David Hasslehoff Fronda Vid närmare eftertanke: all negerdunk man kan tänka sig =) Petter Franz Ferdinand DMX Xzibit E-rotic Väldigt, väldigt blandat, med andra ord Ja, väldigt!! LOL Min lista oasis bloc party stone roses bright eyes belle and sebastian doves libertines turin brakes radiohead razorlight south vart tog föresten streetwave vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag måste bara säga att jag har bäst musiksmak. Tyvärr, så är det. Enligt dig ja. Sluta komma med töntiga och överlägsna kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Enligt dig ja. Sluta komma med töntiga och överlägsna kommentarer. På vilket sätt é jaeger's kommentarer överlägsna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 På vilket sätt é jaeger's kommentarer överlägsna? På vilket sätt är DU inblandad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Franz Ferdinand. Artic Monkeys. ELO. Magnus Uggla. Infinite Mass. Blandat. Min musiksmak är: "Allt från 'farmormusik' till rock, allt förutom hårdrock och heavy metal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Oh! äntligen en sånhär topic! Metallica. Death. Pantera. Pink Floyd. Slayer. Exodus. Misfits. In Flames. Soad. Hendrix. Nirvana. (glömde, Tack pico.) Ja det var väl en liten lista.. Lite klurigt faktiskt. Sen gillar jag även Asylum. EDIT: såg att jag redan skrivit i denna topic och att den var gammal. Redigerad 8 februari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 På vilket sätt är DU inblandad? På vilket sätt é du bunden till mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 På vilket sättt är tija inblandad...hur fan kom jag med i bilden?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Nightwish Children of bodom massa hiphop Green day Vacatierra kan inte komma på mer har ganska blandad musiksmak ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Sum 41 Andrew WK Death Cab for Cutie The Offspring De ändå jag lyssnar på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hmm, skrev i den här tråden senast den var populär men jaja: Alice Cooper, kungen. ZZ Top, coolaste gubbarna med världens skönaste skägg och coolaste bil. Rammstein, tysk stolthet. Creedence Clearwater Revivall, den lite mer mjuka sidan av mig. Bruce Springsteen, The Boss. Manowar, lyssnar inte så jättemycket på dom men sköna är de. KISS, har mer smink och högre klackar än din mamma. Queen, Freddy Mercury var en av vår tids största. R.I.P 8 band får duga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Franz Ferdinand Black Sabbath Thin Lizzy Dire Straits The Eagles Bowie Red Hot Chili Peppers Deep Purple Led Zeppelin The Beatles Igentligen kan jag inte sammanfatta min musiksmak i 10 band, då jag gillar lite av mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Rammstein Jedi Mind Tricks KRS-One Rob Zombie Johnny Cash Getto Boys Bob Dylan Marilyn Manson Elvis Presley Ziggy X System of a Down Väldigt varierande som ni ser. Sen älskar jag trance också, men har inga speciella grupper/band/artister. Rammstein är iaf de jag lyssnar mest på just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 På vilket sätt är DU inblandad? HUr fan kom du med i detta din lilla skånapågatös. Om hur kom jag hit? Moment 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts