Colan K Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Guns n roses Metallica AC/DC The offspring Dope ZZ-Top Pantera Motörhead Van Halen Iron Maiden Redigerad 7 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Säger bara Big L och Eazy-E och alla inblandade med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Metallica Relient K Oasis Slagsmålsklubben Infectious Grooves Bloodhound Gang Flogging Molly R.E.M Corrosion of Conformity Nightwish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Dio är också bra. Lyssnar på Stand Up and Shout just nu! Självklart...tror du ett dåligt band står med på MIN lista?! well...illar typ inte metallica....hatkärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Band? Nejnej.. Säger bara en sak... Sensation White! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ingen in bördes årning Crashdïet Hardcore Superstar Weird "Al" Yankovic The Ramones Green Day (de äldre skivorna) Gemini Five Eddie Meduza weezer bloodhund gang Nirvana //alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) NightWish [skön rockgenre. ] ManowaR [Vem vill inte döda, och bli sista överlevande i ett stort krig, och få knulla frugan när man kommer hem?] Kiss [80talets bästa. Helt klart] Iron Maiden [underbara live, 100% soeta.] Alice Cooper [son of the Priest] Axel Rudi Pell [Tysk rock, kan det bli bättre? ] Whitesnake [Lugn kärleksfull 80talsrock] Hammerfall [Första rockbandet jag hörde.] Black Sabbath [OZZY] Twisted Sisters [Vem vill inte ha jeansjacka, motorcykel och storbröstade tjejer?] EDIT: Tog bort Children of Bodom, och lade till Hammerfall. Redigerad 7 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 D12 G-Unit NWA Gun's N' Roses Linkin Park 50 The Game Eminem Alla är inte band men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Knepigt. Franz Ferdinand The Clash Led Zeppelin Creedence Clearwater Revival Rob Zombie Disturbed Beatles Metallica Twisted Sister Offspring Ungefär halva listan är band som jag lyssnar på väldigt sällan, men för att få ihop tio så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Saxxat från mitt Last.fm konto vilka 10 artister jag har spelat mest.. Rammstein Sonata Arctica Avantasia Judas Priest Theory of a Deadman Queen Iron Maiden Ozzy Osbourne Heed HammerFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Nirvana Joddla med Siv Jimi Hendrix Slipknot Björn Rosenström The Mamas and the Papas Bloodhound Gang Liam Lynch Blink 182 The Ramones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 - Metallica - Nirvana - Guns N' Roses - Oasis - Depeche Mode - Crashdïet - The Clash - Sex Pistols - System Of A Down - Green Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Pah, screw bands. - Bob Dylan - Donovan - Oasis - The Pogues - Johnny Cash - The Doors - The Beatles - The Rat Pack - The Velvet Underground - James Brown. Aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Nya band: 3 Doors Down The White Stripes Mötley Crüe Led Zeppelin Guns N' Roses Audioslave Kasabian The Stone Roses Black Grape Alter Bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Bloodhound Gang 50 Cent The Game G-unit Snoop dogg Günther diverse techno/trance/dance/whatever David Hasslehoff Fronda Vid närmare eftertanke: all negerdunk man kan tänka sig =) Petter Franz Ferdinand DMX Xzibit E-rotic Väldigt, väldigt blandat, med andra ord Redigerad 7 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Några exempel: - Scorpions [Var världens bästa band, är världens bästa band, kommer alltid vara världens bästa band] - Guns n' Roses [Axl Rose har nog världens coolaste sångröst] - Bloodhound Gang [bra och meningsfulla texter (hrm...), skön musik i allmänhet] - Metallica [Gillar, eller älskar... Det är frågan] - Iron Maiden [Tja... Helt enkelt grymt bra musik] - Dropkick Murpyhs [irlänsk punk blandat med säckpipa, kan det bli bättre?] - Led Zeppelin [Ett av dom första riktigt stora, och såklart ett av dom bästa...] - Nationalteatern [Hårda texter] - Bob Marley [Well, diggar reagee i allmänhet. Se Eek A Mouse t.ex...] - Monthy Python [inget band egentligen, men dom gjorde så jäkla bra låtar så att dom är värda att stå med här!] Andra värdiga (som jag såklart glömde) är Kiss, Judas Priest, Helloween b.la... Redigerad 7 februari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Finns mer bra än detta också ! ------------------------------------ My list: Pantera Rammstein Infected Mushroom Brazen Riot D.A.D HiM System of a Down VnV Nation Sum 41 Probot ------------------------------------ Finns fler bra, uppdaterar/postar fler nån gång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Uppdaterad lista: Lyssnar 50% på dance/trance/annan elekronisk musik men det är för få bra låtar av aldeles för många "artister", så väljer att utesluta dom (läs min post på 3de sidan för några stycken). Bokstavsordning: Audioslave Billy Talent Fall Out Boy Foo Fighters Franz Ferdinand Jimmy Eat World Oasis Ok Go R.E.M Smashing Pumpkins The All American Rejects The Ataris The Bloodhound Gang The Killers The Offspring The Pogues The Verve The White Stripes Travis U2 Wakefield Weezer (nej jag kan inte räkna) Redigerad 7 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Har faktiskt inte så bred musiksmak. Franz Ferdinand Arctic Monkeys Frank Zappa Black Sabbath Det är väl huvudsakligen dem jag lyssnar på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hmmm svårt men gör ett försök. Red Hot Chili Peppers Guns n Roses (rhcp och guns har betytt mest för min musiksmak, dom jag började lyssna på och "öppnat" för nya/andra band) Soundgarden Foo Fighters Black Sabbath Frank Sinatra Funkadelic Bowie Nirvana Audioslave Många många fler band men.....10 st var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts