I lol Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Iron Maiden DIO Helloween Twisted Sister Black Sabbath Ozzy Osbourne Scorpions Rammstein Sonata Artica Judas Priest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Guns N' Roses Led Zeppelin Alter Bridge Håkan Hellström Stone Roses Oasis Audioslave Velvet Revolver Mando Diao Hollywood Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Mando Diao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Iron Maiden AC/DC Bloodhound Gang Green Day Eminem Fronda Dio Linkin Park Guns N' Roses Scorpions Nirvana Alla jag kom på nu. Redigerad 7 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Testar igen... 1-Motörhead 2-R.A.M.O.N.E.S 3-Iron Maiden 4-Black sabbath( klämmer in Ozzy på samma, HA!) 5-The Clash 6-Guns n' Roses(tjuvar in velvet revolver där med!) 7-System of a Down 8-Mötley crüe 9-Dio 10-Metallica Metallica är jag tveksam till...men de får vara med ändå då jag är i en liten metallica/sabbath-period för tillfället! Dio är också bra. Lyssnar på Stand Up and Shout just nu! Redigerad 7 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Bullet For My Valentine Metallica In Flames Green Day Mando Diao Children of Bodom System of a Down Rammstein Nirvana Hoobastank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Sean Paul Magnus Uggla Markoolio Gyllene Tider Mary J Blige Medborgargardet Disney Blandad tysk musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 NWA WTC Gang Starr Ice Cube Eazy-E Dre Public Enemy Bone Thugs-N-Harmony Sizzla Tupac Wisin y Yandel Big Daddy Kane Oj blev visst lite mer än tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag måste bara säga att jag har bäst musiksmak. Tyvärr, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag måste bara säga att jag har bäst musiksmak. Tyvärr, så är det. Hur kan någon med Håkan hällström på listan ha bra musiksmak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Dropkick Murphys The Bloodhound gang Social distortion NOFX System of a down In flames Millencollin Yellowcard Rage against the machine Hammerfall (Haha skojjade lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Weeping Willows Pearl jam Misfits Van Morrison Bob Dylan Rage Against the Machine Leonard Cohen Johnny Cash Pink Floyd Bo kaspers orkester Elin sigvardsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hmm.... Kiss The White Stripes Bob Dylan Ice Cube Guns N' Roses Mando Diao Ceasars Kom inte på fler men jag lyssnar på det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Guns n' Roses Poison Mötley Crüe Tigertailz Kix Skid Row Crashdïet Hanoi Rocks Ratt Europe dom är bara några av dom och är inte rangordnade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Lär väl uppdatera mig själv lite. (hed) pe Annihilator Bloodshot Dark Lotus Lamb of God Korpiklaani Xentrix Moonspell Nothingface Kreator Den dominerande genren i min musiksamling är thrashmetal. Förstår själv inte ibland hur jag kan lyssna och gilla både metal och horrorcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hur kan någon med Håkan hällström på listan ha bra musiksmak? Hur kan man inte ha Håkan Hellström på sin lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Bob Dylan Johnny Cash Mikael Wiehe Muddy Waters Franz Ferdinand 2pac Nynningen Nationalteatern Knutna Nävar The Beatles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Children Of BodomCradle Of FilthFrankenstein Drag Queens From Planet 13Iron MaidenManowarMurderdollsRammsteinSlipKnoTTwisted SisterWednesday 13sen mer såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hm, jag glömde Neu!. Äh, shit happens. ...och David Bowie!! Updaterar. My Bloody Valentine Ed Harcourt Bob Dylan Belle and Sebastian David Bowie Ornette Coleman Neu! Dexys Midnight Runners (Kevin Rowland) Tom Waits The Velvet Undeground (med Nico som en sidogren! Klämmer in henne här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 SmK spock Alice in videoland Din stalker Aavikko Lainbach Kraftwerk Cat rapes dog Guns n Roses Ramstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts