Perlan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Elvis Presley Sum 41 Ac/Dc Red Hot Chili Peppers Metallica Rolling Stones The Queens (De som gjorde bland annat We will rock you) Deep Purple Queens of the Stoooonage Hittar ingen till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Här är den mest ärofyllda listan : 1. AC/DC 2. Kiss 3. Judas Priest 4. Van Halen 5. Björn Rosenström 6. Black Sabbath / Ozzy Osbourne 7. Ramones 8. Motörhead 9. Eddie Meduza 10. Wig Wam och för att piffa upp tråden...... skriver jag dom, enligt mig 5 sämsta banden också 1. Rammstein 2. Metallica 3. Slipknot 4. Hammerfall 5. Joe Cocker Redigerad 24 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 The Who New Order Beatles Kaiser Chiefs Joy Division The Smiths Happy Mondays Slipknot Grateful Dead Kent (de äldre skivorna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägg till nåt reggae-band och ta bort hammerfall på min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 1.Green Day 2.Linkin Park 3.Jay-Z 4.Utada Hikaru 5.*tomt* 6.*tomt* 7.*tomt* 8.*tomt* 9.*tomt* 10.*tomt* Lite udda musiksmak tror jag Kan någon tipsa mig om nåt band som spelar liknande musik som Linkin Park? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 1.Green Day 2.Linkin Park 3.Jay-Z 4.Utada Hikaru 5.*tomt* 6.*tomt* 7.*tomt* 8.*tomt* 9.*tomt* 10.*tomt* Lite udda musiksmak tror jag Kan någon tipsa mig om nåt band som spelar liknande musik som Linkin Park? Lyssna på Snoddas... Liknar kanske inte Linkin Park, men äger, det gör de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Marilyn Manson Hammerfall Iron Maiden Ministry Slipknot Cradle of Filth The Who Ozzy Osbourne Rolling Stones Fields of the Nephillim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 1.Green Day 2.Linkin Park 3.Jay-Z 4.Utada Hikaru 5.*tomt* 6.*tomt* 7.*tomt* 8.*tomt* 9.*tomt* 10.*tomt* Lite udda musiksmak tror jag Kan någon tipsa mig om nåt band som spelar liknande musik som Linkin Park? Lyssna på Millencolin, dom är mäktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) 1. Elvis 2. vet inte 2. se #2 3. se #2 4. se #2 5. se #2 6. se #2 7. se #2 8. se #2 9. se #2 10. se #2 Redigerad 24 maj, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bra tråd... Jay-Z 2-Pac Common The Notorious B.I.G Nas Kanye West Dr. Dre & Snoop Talib Kweli Method Man Ehhhm...Lars Winnerbäck Och många andra som kan utrycka sina känslor i sin musik på ett grymt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Förlåt för att jag drar upp en sån här gammal tråd men jag tycker att den ska fram igen. Blink 182 Hoobastank Green Day Fu Manchu Franz Ferdinand Nirvana Good Charlotte The Offspring Linkin Park The Hellacopters jag har en ganska blandad musiksmak men lyssnar mest på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Metallica ACDC Iron Maiden Tupac Nightwish Europe Kanske några som jag har glömt... Redigerad 7 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 ╔═ ║The Beatles ║The Doors ║George Harrison ║Cream ║Chuck Berry ║The Rolling Stones ║Weezer ║Mando Diao ║Jimi Hendrix ║# ╚═ #Får stå för alla andra kanditer som skulle platsa i listan As svårt att få ihop till bara 10 st band/artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ojdå, detta var länge sedan. Jag får uppdatera, geezers. Well, well. Ska vi se här...en relativt aktuell lista. Ändras säkert nästa vecka, or so-so. My Bloody Valentine Ed Harcourt Bob Dylan Belle and Sebastian Death Cab for Cutie Ornette Coleman Charlie Parker Dexys Midnight Runners (Kevin Rowland) Tom Waits The Velvet Undeground (med Nico som en sidogren!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Testar igen... 1-Motörhead 2-R.A.M.O.N.E.S 3-Iron Maiden 4-Black sabbath( klämmer in Ozzy på samma, HA!) 5-The Clash 6-Guns n' Roses(tjuvar in velvet revolver där med!) 7-System of a Down 8-Mötley crüe 9-Dio 10-Metallica Metallica är jag tveksam till...men de får vara med ändå då jag är i en liten metallica/sabbath-period för tillfället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Spineshank Red Hot Chili Peppers Public Enemy Mos Def Millencolin Limp Bizkit Gangstarr DJ Premier Aesop Rock Cypress Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Lordi Disturbed Hammerfall Dream evil Green day Sonata arctica Sabaton Nightwish Fatal smile Linkin park Så får det bli - ....tipsa gärna om liknande Redigerad 7 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Sahara Hotnights Arctic Monkeys Death Cab For Cutie Mando Diao Shout out Louds Gwen Stacy The Sounds David Sandström Joelbitar Peggy Lejonhjärta Laakso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Lordi Disturbed Hammerfall Dream evil Green day Sonata arctica Sabaton Nightwish Fatal smile Linkin park Så får det bli Power to the powermetal...eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Och självklart Amy Diamond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts