wiken Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Angra immortal technique common ayreon embee children of bodom transatlantic porcupine tree RJD2 govt mule o dr var min lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Harry Gregson Williams??? Samma Harry Gregsson William som gör musiken till Metal Gear Solid Ja han har även komposerat? filmen Man on fire... Listan: NWA Snoop Dogg Dre Eazy-E *RIP* Big L *RIP* 2Pac *RIP* Ice Cube South Central Cartel Young Hoggs BG Knoccout & Dresta *FREE BGKO* Instickarre: Nate Dogg, Kurupt, B.I.G. *RIP*, Game (PGA låten Dreams), MC Ren, TQ, Warren G, Xzibit! Ed: Glömde *rippa* Notorius! Redigerad 22 maj, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ja han har även komposerat? filmen Man on fire... Listan: NWA Snoop Dogg Dre Eazy-E *RIP* Big L *RIP* 2Pac *RIP* Ice Cube South Central Cartel Young Hoggs BG Knoccout & Dresta *FREE BGKO* Instickarre: Nate Dogg, Kurupt, B.I.G. *RIP*, Game (PGA låten Dreams), MC Ren, TQ, Warren G, Xzibit! Ed: Glömde *rippa* Notorius! Så bra musiksmak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Slipknot Children Of Bodom Wednesday 13 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 Murderdolls Iron Maiden Twisted Sister Rammstein Manowar Kiss dock inte i favvoritordning eller nåt.. men lyssnar ju på mer.. men fick bara skriva 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Svårt som fan ju.. Metallica CCR Beach Boys Eddie Meduza Elvis Presley The Offspring Slipknot DJ Mangoo The Beatles Rolling Stones Uhm, med vissa reservationer. Vissa mer, vissa mindre. Hatar att lista vad jag gillar mest. Går inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 HMm. Metallica Marilyn Manson Slayer AC/DC Slipknot lite Iron Maiden Europe Deicide lite guns n roses Cradle of filth svårt. blev massa crapig utfyllnad med dåliga band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Elvis Presley Black Jack Lasse Stefanz The Boppers Magnus Uggla Johnny Cash Siw Malmkvist Lill-Babs Ritchie Valens Jerry Williams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Elvis Presley Black Jack Lasse Stefanz The Boppers Magnus Uggla Johnny Cash Siw Malmkvist Lill-Babs Ritchie Valens Jerry Williams *SPYR* Rockabilly och Dans band *SPYR LITE TILL* Det ska va:TurbonegroAC/DCMimmikryRammonesSex pistolsThe OffspringOzzy OsborneKelly OsborneSharon OsborneWeezere.t.c. Redigerad 24 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 *SPYR* Rockabilly och Dans band *SPYR LITE TILL* Det ska va:TurbonegroAC/DCMimmikryRammonesSex pistolsThe OffspringOzzy OsborneKelly OsborneSharon Osbornee.t.c. Ursäkta att jag inte är lika cool och gillar sån musik du gör då..!! Men jag skiter i det du får väl för f*n lyssna på vad du vill jag spyr inte för det.. Väx upp för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ursäkta att jag inte är lika cool och gillar sån musik du gör då..!! Men jag skiter i det du får väl för f*n lyssna på vad du vill jag spyr inte för det.. Väx upp för f*n Ta det lugnt, Han tycker att han var kul och hoppades förmodligen att andra också skulle tycka det. Har sett fler exempel på där han är "omogen", ett är hur han beteér sig och han snodde även Stells sign vilket ger mig ett starkt intryck av att han är en "wannabe". Ignorera han, har stört mig på han ett tag så jag var tvungen att släppa loss. Ha det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm... jag vet att det e en stor variation på musikstilar i min lista men det e det jag lyssnar på. Elvis Presley The Boppers Jerry Williams AC/DC CCR Beach Boys Rolling Stones The animals Deep Purple Wanda Jacksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nirvana System Of A Down Suede Franz Ferdinand Linkin Park White Stripes The Killes Royksopp Faithless Groove Armada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 *cracks knuckles* Frank Sinatra James Brown Dean Martin Billy Joel Johnny Cash Tupac Maceo Parker The Rat Pack [Frank Sinatra, Dean Martin och Sammy Davis, Jr.] The Pogues Louis Prima Ganska blandad smak, say wha'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmmm Metallica Relient K Infectious Grooves Pantera The Offsprings AC/DC Blink 182 Lite hårdrock blandat med skate/punkrock kryddat med lite funkinfluenser. Btw, älskar uppstämda funk-basar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm... jag vet att det e en stor variation på musikstilar i min lista men det e det jag lyssnar på. Elvis Presley The Boppers Jerry Williams AC/DC CCR Beach Boys Rolling Stones The animals Deep Purple Wanda Jacksson Wanda Jackson är redigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Min musiksmak varierar hela tiden, gillar ibland bara en låt med en artist Cradle of Filth Rage Against the Machine KoRn (innan iaf, inte så mycket längre) Rammstein Snoop Dogg 2 låtar med 50 cent feat The Game (this is how we do & hate it or love it) SOAD (mest innan, nya låten = bra) placebo kittie Ghetto Gospel - 2pac blandad musiksmak?? men som sagt, varierar hela tiden... edit: ok blir 11 nu men skit samma Straight outta compton och fuck tha police med NWA, alltid Redigerad 23 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mettalica Stavas Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Clawfinger (hed) pe Annihilator Anthrax Excrementory Grindfuckers In Flames (före -99) Korn Kreator One Minute Silence Slipknot Iiiiihk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Detta var ju lite klurigt... Motörhead Manowar Running Wild 36 Crazyfists Billy idol In Flames Dark Tranquillity Dio Deep purple Led Zeppelin Scorpions Som de flesta andra, lite blandat Ädit, glömde ju giganten Pink Floyd... Redigerad 24 maj, 2005 av D-link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Rammstein Red Hot Chili Peppers Manu Chao Bob Marley System Of A Down Metallica Teddybears Sthlm In Extremo Fugees Looptroop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts