Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tyvärr så bor vi 60 mil ifrån varandra. Metaphoricly spoken. Sigh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Manowar Kiss AC/DC ZZ Top Mötley Crüe Guns N' Roses Twisted Sisters Alice Cooper Lordi Nightwish *smeker* Vad hände med den fina smek-traditionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Dope Metallica Rammstein Boston Marilyn manson WASP Limp Bizkit Wakefield Byz Eminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 (redigerad) Uppdaterar mig själv igen: AC/DC Eddie Meduza Kiss Accept Dio Scorpions Def leppard Alice Cooper Bon jovi Axel Rudi Pell Sen är jag också oerhört svag för Jailhouse rock med Christer Sjögren nä, skoja, dåligt skämt *EDIT* Manowar Kiss AC/DC ZZ Top Mötley Crüe Guns N' Roses Twisted Sisters Alice Cooper Lordi Nightwish NICE!! Redigerad 21 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 The Kristet Utseende The Liptones Nationalteatern Looptroop Turbonegro Petter Franz Ferdinand Bob Marley som ni ser har jag rätt så blandad musiksmak .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fututre trance united Rocco - Sven R-G Basshunter Gigi`d agostino Groove Coverage Aqua ^^ Soldier of Jah army Marco V Jaa... kan inte ge några fler speciella band/dj´s , men mest blir det nog trance/techno, uplifting trance dåå... ( och jag är medveten om att sådana som Groove coverage inte är techno, utan disco eller vad man ska säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Fin topic. Nirvana Ultramagnetic MC´s Judas Priest D12 Daft Punk Red Hot Chili Peppers Royce 5,9 Annat trams NWA Chemical Brothers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Då uppdaterar vi: Amon Amarth Dismember Arch Enemy Killswitch Engage Dark Tranquillity Black Sabbath Metallica Deep Purple Led Zeppelin Judas Priest Sweeeet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tror jag har skrivit här innan, har nog förändrats en hel del sen dess. Oasis Hard Fi Kasabian Stone Roses Kaiser Chiefs Arctic Monkeys Niccokick Counting Crows The Smiths Bob Dylan Typ så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Bob Dylan Neil Young David Bowie Led Zeppelin Jimi Hendrix Johnny Cash Bob Marley Iggy Pop Bruce Springsteen Queen Beatles Men ghaa vill skriva flera. Ädit: oj 11 Redigerad 22 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Bob Dylan Neil Young David Bowie Led Zeppelin Jimi Hendrix Johnny Cash Bob Marley Iggy Pop Bruce Springsteen Queen Beatles Men ghaa vill skriva flera. Ädit: oj 11 Skön lista Runar! På min lista skulle jag också vilja tillägga: Janis Joplin Frank Zappa Timbuktu och de band han lirar med Jazz; Charlie Parker, Ornette Coleman (grymt bra skiva du tipsade om okka), Dave Brubeck med flera. Cornelis Vreeswijk Och en hel del annat. Kollade på listan jag skrev för något år sedan, fy fan, bara masas dålig metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Uppdatering igen: Motörhead Maiden Priest Ramones Mötley crüe Guns n' roses The clash Anthrax Finntroll The specials... Det är det...för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 OOOPDATE. Oasis Guns N' Roses Metallica Nirvana Depeche Mode Russ Ballard Velvet Underground Michael Jackson Arctic Monkeys The Sounds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Extremt svårt med listor altså , listan här får ses som en övergripande bild av min musiksmak: *The Rolling Stones *The Who *The Small Faces *Pink Floyd (Syd Barrett-upplagan) *The Jimi Hendrix Experience *Chuck Berry *Bob Dylan *Beach Boys *K.C. and the Sunshineband (får representera min lilla discogen) *Desmond Dekker (får representera mitt intresse för äldre reggae) Redigerad 22 april, 2006 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Petter Fjärde Världen Busta Rhymes Sherlock In Flames Är väll det jag lyssnar mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 The White Stripes3 Doors DownMötley CrüeLed ZeppelinKasabianThe RaconteursThe Von BondiesAudioslaveGuns N' RosesGorillaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Blink-182 The bloodhoundgang The Offspring DMX Pistvakt Black Ingvars Distillers Kanye West Björn Kellman Narnia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Uppdaterar väl även min lista: Alice Cooper Lordi Queen ZZ Top Bruce Springsteen Rammstein Soil Kiss Bon Jovi Creedence Redigerad 23 april, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Skön lista Runar! På min lista skulle jag också vilja tillägga: Janis Joplin Frank Zappa Timbuktu och de band han lirar med Jazz; Charlie Parker, Ornette Coleman (grymt bra skiva du tipsade om okka), Dave Brubeck med flera. Cornelis Vreeswijk Vad för nån skiva ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Vad för nån skiva ?? Gillar du Ornette Coleman? Hrm, tipsade honom om ingen mindre än This Is Our Music. Jag vill vara Charlie Haden på den framsidan. Pax! Fast The Shape Of Jazz To Come är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts