berit Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det gör det ju inte. I BMI mätingar är ju längden inräknad. Vad hade det annars var för idé med den skalan? Men han syftade ju på min vikt om jag hade vart typ 115 cm hade jag vart värsta tjockis om jag vägt 55 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men han syftade ju på min vikt om jag hade vart typ 115 cm hade jag vart värsta tjockis om jag vägt 55 kg Men segfattade...! Man kan ju inte vara tjock om man har BMI 18,8! Vad tror ni att BMI är egentligen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag tror att det är Body Mass Index. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tror ni nån kutar runt o ropar "Jag är så fet o lycklig!" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Kan erkänna att jag är 1.70 och väger 60, tycker endå inte jag är fet. För det finns dom som är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tror ni nån kutar runt o ropar "Jag är så fet o lycklig!" eller? Nej. Sitter framför TV'n och äter onyttigheter och tänker det, däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur bär du dig åt då? Något bra tips för den som villa tappa några kilon? Jag tappade 6 kilon på 2 veckor, jag började styrketräna 4 ggr och springa 2 ggr i veckan. Dessutom slutade jag att dricka läsk, äta godis eller med andra att försöka sluta ta in så mycket socker. Men ibland kan jag inte hålla mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Är väll lite rund..gaah! hatar det, men orkar inte göra så mycket åt det.. BMI: 21 har en massa komplex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 BMI 18,6. Fast ändå har jag en liten mage som jag vill ha bort. Men jag alldeles för lat för att göra något åt det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja tror det (60kg, och 11 bast, är de normalt??), hur som hellst, ingen märker nåt, jag ser ut som alla andra i klassen. vote: ja, men bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 173cm och väger 60kilo. Min BMI blir då alltså 20. Och det är väl mer eller mindre perfekt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur bär du dig åt då? Något bra tips för den som villa tappa några kilon? Träningscykla morgon och kväll Om man tränar på morgonen så ökar det förbränningen för hela dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kan erkänna att jag är 1.70 och väger 60, tycker endå inte jag är fet. För det finns dom som är värre. Fet?! Hur kan du vara i närheten av "fethet" när du väger 60 kg? Själv är jag också 1,70 och väger 57 kg, inte stor skillnad alltså. Men jag är smalare än de flesta, smalast i klassen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Fet?! Hur kan du vara i närheten av "fethet" när du väger 60 kg? Själv är jag också 1,70 och väger 57 kg, inte stor skillnad alltså. Men jag är smalare än de flesta, smalast i klassen iaf. Pizza und CS = Klad pKz Nä men asså. Jag är inte fet. Men skulle inte klaga om man kunna gå ner några kilon. Men är för lat. Redigerad 23 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Pizza und CS = Klad pKz Nä men asså. Jag är inte fet. Men skulle inte klaga om man kunna gå ner några kilon. Men är för lat. Satsar du på att bli anorexia eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Satsar du på att bli anorexia eller? Vadå "bli anorexia"? Man kan inte bli en sjukdom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 http://www.markazits.com/diet/bmi.php Mitt BMI är 19.4 Vote: nej jag är inte fet mitt var 16,7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mitt BMI ligger på 19,2 så jag är väl inte fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 BMI 17.5 Knappast fet... men... nu känner jag mig jävligt tanig. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vadå "bli anorexia"? Man kan inte bli en sjukdom... Duh, ironi... Han försöker bli sjukligt smal, därmed wannabe-anorexia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts