Jump to content

Är du fet?

Guest Cyper
 Share

Är du fet  

112 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Hur bär du dig åt då? Något bra tips för den som villa tappa några kilon?

Jag tappade 6 kilon på 2 veckor, jag började styrketräna 4 ggr och springa 2 ggr i veckan. Dessutom slutade jag att dricka läsk, äta godis eller med andra att försöka sluta ta in så mycket socker. Men ibland kan jag inte hålla mig =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan erkänna att jag är 1.70 och väger 60, tycker endå inte jag är fet. För det finns dom som är värre.

Fet?! Hur kan du vara i närheten av "fethet" när du väger 60 kg? Själv är jag också 1,70 och väger 57 kg, inte stor skillnad alltså. Men jag är smalare än de flesta, smalast i klassen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fet?! Hur kan du vara i närheten av "fethet" när du väger 60 kg? Själv är jag också 1,70 och väger 57 kg, inte stor skillnad alltså. Men jag är smalare än de flesta, smalast i klassen iaf.

Pizza und CS = Klad pKz

Nä men asså. Jag är inte fet. Men skulle inte klaga om man kunna gå ner några kilon. :P Men är för lat.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor