Guest Cyper Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Enkelt. Är ni feta/tjocka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ganska ned klankade mot kraftigare männsikor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Enkelt. Är ni feta/tjocka? Nej,välbyggd! Jävlar va tjejerna tänder på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Om man sitter vid datan slipper man äta... Vojte: ne Redigerad 21 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Eh, normal fråga? Men nej, jag är inte fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej jag är inte fet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej. Jag har bara kraftig benstomme Bara skoja, jag är inte fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tycker jag e det men alla säger att jag inte e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag ser inget fel på feta människor, de kan vara lika trevliga som smala. =) Men jag är mer riktad åt andra hållet, men jag är nästan på "medelvikt". Kanske 5 kilo för lite, men jag tror jag börjar gå uppåt nu. Tränar och käkar för tillfället. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är inte fet men vill gärna ta bort pyttelite på magen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej, däremot tycker jag att jag har någon liten mage som ska bort nu i sommar. Några kilo för mycket... synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej, har dock en del på magen... Men bryr mig inte ett dugg! (ser faktiskt ganska sexigt ut) (är seriös, och tycker att mage är bättre än ingen mage alls)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Väger 80 och är 182 lång.. vill gå ner 3-4 kg typ. röstade NEJ men liten kagge har man nog.. fast fet skulle jag inte säga att jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej inte speciellt. Är lite små spinkig av mig. Ser svagare ut än vad jag är... Vilket för övrigt är skitskoj när nån vill bråka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej inte speciellt. Är lite små spinkig av mig. Ser svagare ut än vad jag är... Vilket för övrigt är skitskoj när nån vill bråka. Samma här, fast tvärt om, ser as-spinkig ut och är ännu svagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lite oval mage, men inget som syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag är inte fet... Jag är medel eller vad man ska säga... Men jag skulle gärna vilja ha bort lite av min andra haka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är typ smal...orka bry sej...har god kondis och mår bra...allt är tip top! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Smal. Inte tjock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Har större mage än andra, men inget som syns utanpå tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts