Everest Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ukraina om nån, har inte ens hört alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Öhh, orka skitmusik som schlager (No offense schlagerdiggare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ok! Sverige losar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tittar inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ok! Sverige losar! Japp, det ser ut som det. Inte en jä*la låt är bra i ECH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Null. Tittar inte. Inte hört någon låt. Bryr mig inte. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Snart får vi reda på vem som vinner... ...spänningen är olidlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Sverige åker ut, hahaha. Första gången någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Grekland leder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur gick det då? kommer sverige med nästa år? vilka vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur gick det då? kommer sverige med nästa år? vilka vann? Du vann Hemulen... För övrigt så är melodifestivalen läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Du vann Hemulen... För övrigt så är melodifestivalen läskigt! Woho! btw så håller jag med om det sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Sverige förlorade för att en sliskig Peter Jöback-look-a-like representerade oss, istället för en silikonpumpad, halvnaken brud som försöker onanera med mickstativet på scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Tyskland. Jag lider av att dom kom sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Sverige förlorade för att en sliskig Peter Jöback-look-a-like representerade oss, istället för en silikonpumpad, halvnaken brud som försöker onanera med mickstativet på scenen. Lena PH är faktiskt wannabe David Coverdale när det gäller den klassiska mick-grejsimojsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vote: Tyskland Fast hon som sjöng hade en kass röst men låten var bra i övrigt... Fast jag tyckte Israel var grym länge leve plastikkirurgi Jag tittar på europafinalen endast p.g.a. tradition. Det skulle vara fel att missa det! Trots att jag sällan tycker om få av bidragen. Men i år fick jag fan nog... 90% av den hälften som fick flest röster var ju stenkassa... Hur fan kan folk ha så jävla dålig smak... Jag var äcklad... Jag visste att Sverige inte skulle komma bland de bättre (inte för bidraget, hell no) p.g.a. att dom röstar bara på skitbidrag... Dom borde låta mig bestämma vinnaren jag skulle bli så mycket nöjdare då ... Dock så var vinnaren bra och det var ju för väl att ett bidrag med någon kvalitet kunde vinna... Edit: Sverige åker inte ut för första gången... har hänt tidigare... Edit2: Intressant med pollen att det finns två "semifinalist" alternativ Redigerad 21 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Norge. Makedoninen(gammal gumma som slår på en trumma), vilken ripp-off av Red Hot Chilii Peppers Annars var det Moldavien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ukraina. Fight the power, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lena PH är faktiskt wannabe David Coverdale när det gäller den klassiska mick-grejsimojsen! Jag bryr mig inte, det jag menar är att det varkar lättare att vinna om en snygg tjej representerar landet. Jag tyckte faktiskt inte att Sveriges bidrag var så dåligt i år, jag har visserligen bara hört det och Greklands... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Fast jag tyckte Israel var grym Det nya Europa? Hade fått för mig att det var en Europeisk tävling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts