Jump to content

Melodifestivalen

NiKe-eKiN
 Share

vem tycker du ska vinna medodifestivalen  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Sverige förlorade för att en sliskig Peter Jöback-look-a-like representerade oss, istället för en silikonpumpad, halvnaken brud som försöker onanera med mickstativet på scenen.

Lena PH är faktiskt wannabe David Coverdale när det gäller den klassiska mick-grejsimojsen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Tyskland

Fast hon som sjöng hade en kass röst men låten var bra i övrigt...

Fast jag tyckte Israel var grym ;) länge leve plastikkirurgi :)

Jag tittar på europafinalen endast p.g.a. tradition. Det skulle vara fel att missa det! Trots att jag sällan tycker om få av bidragen. Men i år fick jag fan nog... 90% av den hälften som fick flest röster var ju stenkassa... Hur fan kan folk ha så jävla dålig smak... Jag var äcklad... Jag visste att Sverige inte skulle komma bland de bättre (inte för bidraget, hell no) p.g.a. att dom röstar bara på skitbidrag...

Dom borde låta mig bestämma vinnaren jag skulle bli så mycket nöjdare då :D ... Dock så var vinnaren bra och det var ju för väl att ett bidrag med någon kvalitet kunde vinna...

Edit: Sverige åker inte ut för första gången... har hänt tidigare...

Edit2: Intressant med pollen att det finns två "semifinalist" alternativ

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lena PH är faktiskt wannabe David Coverdale när det gäller den klassiska mick-grejsimojsen! ;)

Jag bryr mig inte, det jag menar är att det varkar lättare att vinna om en snygg tjej representerar landet. Jag tyckte faktiskt inte att Sveriges bidrag var så dåligt i år, jag har visserligen bara hört det och Greklands...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor