NiKe-eKiN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ja vem vill du ska vinna hela finalen rösta här Lycka till med dit land Om ni undrar varför inte sverige är med så får man inte rösta på sitt eget ...ni kan skriva det istället för alla skulle typ ha tagit det få Kanske glömde ett land så skriv det i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hoppas de spränger hela tillställningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Seriöst, tittar du på det? Vilka deltar?, Är Sverige med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Norge då? De borde vinna bara för att gitarristen hade en snygg Ibanez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag orkar bara vara engagerad i det tills godiset tar slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Man kunde inte ha mer alternativ i röstningen så det är därför alla inte är med sktiv det då som ja sa innan och svaret på om ja kollar på det är : ja kollar bara på finalen Och du vet att sverigeär med du ska bara spela dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hoppas de spränger hela tillställningen. Det skulle vara kvällens höjdpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) SVERIGE NU!!! EDIT: SNYGGA TJEJER DÄR BAKOM HONOM!!!! Redigerad 21 maj, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 SVERIGE NU!!! Tror jag inte på, Sverige står inte med på din lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tror jag inte på, Sverige står inte med på din lista. Har du inte läst ja skrev ju det i den första inlägget av mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Har du inte läst ja skrev ju det i den första inlägget av mig!!!! Lästa bara halva, sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lätt sverige! Kollade just på Martin stenmark! Hörde ni inte publiken? Snacka om att han e poppis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Norge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hmm, såg Rapport innan Melodifestivalen, och när de intervjuvade Norges (tror det var Norges) artister så var de stupfulla. Verkar ju lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Saverige! Om inte det Danmark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Sverige, för (#¤. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Norge. Makedoninen(gammal gumma som slår på en trumma), vilken ripp-off av Red Hot Chilii Peppers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kollar hellre på Saving Private Ryan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kollar hellre på Saving Private Ryan Kollar hellre på hur snabbt mina tånaglar växer, för #%#¤! Har jag uttryckt mitt hat tillräckligt vid det här laget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kollar hellre på hur snabbt mina tånaglar växer, för #%#¤! Har jag uttryckt mitt hat tillräckligt vid det här laget? Nej, berätta mer, det börjar bli spännande nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts