guardian Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har ingen just nu, men stöter som fan på en hoppas det går bättre än med förra bruden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Fan! Nu blev vi knäckta! *Krack* Lycka till guardian. Redigerad 22 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 *Krack* Lycka till guardian. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tackar Hehe, hur gammal är du / hon , och hur träffades ni? Själv så är min tjej (Om man nu får kalla henne det, för hon kanske strular bara. ) ett gammal ex, som jag träffade på en dans i skolan. Tycker ni som träffar/har tjejer/har strul kan berätta hur ni träffades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Tycker ni som träffar/har tjejer/har strul kan berätta hur ni träffades. Jag träffade Emilia på ett Cafe. Och vi är inte tillsammans än då men..snart så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Faaan, jag vill ha en tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Faaan, jag vill ha en tjej! Ragga på något ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vote: Raggar Har nåt "på gång" med en rätt snygg brud i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 De du.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nej,men skulle vilja ha! [ 43 ] [54.43%] haha, vi är så misslyckade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Spela rol egentligen...jag bryr mig inte...har nog börjat tänka som Cortez och topp3...men det är alltid kul att ragga upp nån på stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ragga på något ex. Det förutsätter att man HAR ett ex... Jag har det, i och för sig, men de är skitjobbiga... Inget man vill återuppta direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: ja för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hehe, hur gammal är du / hon , och hur träffades ni? Själv så är min tjej (Om man nu får kalla henne det, för hon kanske strular bara. ) ett gammal ex, som jag träffade på en dans i skolan. Tycker ni som träffar/har tjejer/har strul kan berätta hur ni träffades. Vi träffades genom andra kompisar. andra dan vi träffades strulade vi :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 VOTE: nej men skulle vilja ha ingen gillar ju mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts