Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej, men vill ha. Men det blir väl gymnasieplaner. Jag menar, killen/tjejen man ska vara ihop med ska väl helst befinna sig på skolan/jobbet så man trffar denne varje dag? Och alla killar (och de flesta tjejer) i min klass/skola är... vad ska man säga... inte lämpliga. Men neeeeeeeeeeeeee. Förhållande inom samma klass är ICKE bra. Då träffas man jämt och ständigt, och man tröttnar lätt på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men neeeeeeeeeeeeee. Förhållande inom samma klass är ICKE bra. Då träffas man jämt och ständigt, och man tröttnar lätt på varandra. Där sa du något klokt min son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote:Skulle vilja ha en flickvän :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej,men skulle vilja ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jepp... I have Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 .snart har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahahaha. Nje. Chans håller vi nopg inte på med nu. Det var väll då i fyran hon frågade chans. Men nu säger man väll inte så. Man behöver knappt fråga utan om man bara pussar varandra typ så är man ihop. Bortsett från sanning eller konka eller vad det nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahahaha. Nje. Chans håller vi nopg inte på med nu. Det var väll då i fyran hon frågade chans. Men nu säger man väll inte så. Man behöver knappt fråga utan om man bara pussar varandra typ så är man ihop. Bortsett från sanning eller konka eller vad det nu heter Ha ha! Ni kör inte med fråga chans, men sanning eller konsekvens håller ni på med?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ha ha! Ni kör inte med fråga chans, men sanning eller konsekvens håller ni på med?! Hahaha. Det är så vuxet. Sånt gör man absolut inte i 3an/4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ha ha! Ni kör inte med fråga chans, men sanning eller konsekvens håller ni på med?! Nej. jag pratar om 4:an nu. Men det var ju då. 6:an ja snart 7:an nu. Så det är ju skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Håller me! Fråga chans är fjolligt! När båda känner att de har tillräckligt starka känslor för varandra för att vara tillsammans så är man väl ihop. Jag brukar bara fråga : " Är vi tillsammans nu eller? De funkar alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Håller me! Fråga chans är fjolligt! När båda känner att de har tillräckligt starka känslor för varandra för att vara tillsammans så är man väl ihop. Jag brukar bara fråga : " Är vi tillsammans nu eller? De funkar alltid! Äsch. Jag håller mig till att fråga chans. Då tycker killarna att man är så gullig (om de är äldre, då) så då gillar dem en, även om de inte säger ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Håller me! Fråga chans är fjolligt! När båda känner att de har tillräckligt starka känslor för varandra för att vara tillsammans så är man väl ihop. Jag brukar bara fråga : " Är vi tillsammans nu eller? De funkar alltid! Hehe, jag har inte frågat om vi är tillsammans. Men har man hånglat 6 ggr på 3 dar så måste man vara tillsammans eller? vote: ja självfallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej. jag pratar om 4:an nu. Men det var ju då. 6:an ja snart 7:an nu. Så det är ju skillnad Wooowww!ettettett Två år, är inte så stor skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nej, varför skulle man vilja ha det? Jag köper hellre en hund som man kan ja kanske inte knulla eller hångla med, men man kan iallafall ha den som sällskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hehe, jag har inte frågat om vi är tillsammans. Men har man hånglat 6 ggr på 3 dar så måste man vara tillsammans eller? vote: ja självfallet. Det är inte säkert om ni är tillsammans för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men har man hånglat 6 ggr på 3 dar så måste man vara tillsammans eller? Hört talas om strul? Man behöver inte automatiskt vara tillsammans för att man hånglat några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Det är inte säkert om ni är tillsammans för det! Negativa jävel. @Azore: Fråga just, och hon svarade Ja. Zinde. Redigerad 22 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Negativa jävel. @Azore: Fråga just, och hon svarade Ja. Zinde. Fan! Nu blev vi knäckta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Faaan... Jag vill krama någon! NU! Det är skönt att kramas, nästan som prinsesstårta... Jag är väl snygg? och snäll? Varför vill ingen krama mig? I sexan var dom på mig hela tiden, men nu? Tänk att vara munk? Dom får ijnte göra någonting, tänkl hur deras toaletter ska se ut? "Äh, orka skrapa bort det, det funkar ju som tapet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts