Jump to content

Har du flickvän/pojkvän?

Toki
 Share

Nå, har ni det?  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Nej, men vill ha.

Men det blir väl gymnasieplaner. Jag menar, killen/tjejen man ska vara ihop med ska väl helst befinna sig på skolan/jobbet så man trffar denne varje dag? Och alla killar (och de flesta tjejer) i min klass/skola är... vad ska man säga... inte lämpliga.

Men neeeeeeeeeeeeee. Förhållande inom samma klass är ICKE bra. Då träffas man jämt och ständigt, och man tröttnar lätt på varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahahaha. Nje. Chans håller vi nopg inte på med nu. Det var väll då i fyran hon frågade chans. Men nu säger man väll inte så. Man behöver knappt fråga utan om man bara pussar varandra typ så är man ihop. Bortsett från sanning eller konka eller vad det nu heter :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha. Nje. Chans håller vi nopg inte på med nu. Det var väll då i fyran hon frågade chans. Men nu säger man väll inte så. Man behöver knappt fråga utan om man bara pussar varandra typ så är man ihop. Bortsett från sanning eller konka eller vad det nu heter :rolleyes:

Ha ha! Ni kör inte med fråga chans, men sanning eller konsekvens håller ni på med?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller me! Fråga chans är fjolligt! :( När båda känner att de har tillräckligt starka känslor för varandra för att vara tillsammans så är man väl ihop.

Jag brukar bara fråga : " Är vi tillsammans nu eller? :rolleyes:

De funkar alltid! :lol:

Äsch. Jag håller mig till att fråga chans. Då tycker killarna att man är så gullig (om de är äldre, då) så då gillar dem en, även om de inte säger ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller me! Fråga chans är fjolligt! :( När båda känner att de har tillräckligt starka känslor för varandra för att vara tillsammans så är man väl ihop.

Jag brukar bara fråga : " Är vi tillsammans nu eller? :rolleyes:

De funkar alltid! :lol:

Hehe, jag har inte frågat om vi är tillsammans.

Men har man hånglat 6 ggr på 3 dar så måste man vara tillsammans eller?

vote: ja självfallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faaan...

Jag vill krama någon! NU!

Det är skönt att kramas, nästan som prinsesstårta...

Jag är väl snygg? och snäll? Varför vill ingen krama mig?

I sexan var dom på mig hela tiden, men nu?

Tänk att vara munk? Dom får ijnte göra någonting, tänkl hur deras toaletter ska se ut?

"Äh, orka skrapa bort det, det funkar ju som tapet"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor