chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Grattis! Jag o min (förra) tjej kom inte så långt...tröttnade på varann, typ...men grattis iaf...det var dit jag ville komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 .vote: Nej,men skulle vilja ha! som alla andra loosers :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 .vote: Nej,men skulle vilja ha! som alla andra loosers :'( Hey! Vadå Loosers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Inga kommentarer, är inte särskilt sugen på att skaffa flickvän... just nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Null vote, inget av nej-alternativen stämmer in på min syn på relation. Jag finner det mer till besvär än till nytta i en tid som denna för en person som mig... Tihi! =) Editation. Jag är inte sugen, helt enkelt. Redigerad 21 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Raggar Hon sa att hon gillade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nope, de var bara kk. Jasså. Iofs så var vi KK i några månader innan vi blev tillsammans men det är en annan historia. @Topic: Orka tjej lixom. Hon vill ju inte ha mig som ni ser. Då orkar man inte börja om. Stålt onanist när jag är 50 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har just nu en jävligt fin brud på G! Så Vote: Raggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Raggar Hon sa att hon gillade mig! Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej, men vill ha. Men det blir väl gymnasieplaner. Jag menar, killen/tjejen man ska vara ihop med ska väl helst befinna sig på skolan/jobbet så man trffar denne varje dag? Och alla killar (och de flesta tjejer) i min klass/skola är... vad ska man säga... inte lämpliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Var me tjejen i fredags.. Men fan va jag saknar henne! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jasså. Iofs så var vi KK i några månader innan vi blev tillsammans men det är en annan historia. @Topic: Orka tjej lixom. Hon vill ju inte ha mig som ni ser. Då orkar man inte börja om. Stålt onanist när jag är 50 eller? Hahah vaddå var vi inte KK i 15 månader trodde ju jag var dumt det kan bli Ta det med en skopa salt Stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad betyder KK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad betyder KK? Humm Klass kompis eller.? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Humm Klass kompis eller.? Haha Ja exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej,varför ska man ha det? antingen så klarar man sig utan brud. eller så skaffar man en kk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Då vet man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej, Men skulle vilja ha. Jag tror jag är kär Vet dock inte om hon är kär i mig. Hon har frågat chans på mig förr men då sa jag nej. Då kände jag ju knappt hon. Hoppas hon fortfarande ear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej, Men skulle vilja ha. Jag tror jag är kär Vet dock inte om hon är kär i mig. Hon har frågat chans på mig förr men då sa jag nej. Då kände jag ju knappt hon. Hoppas hon fortfarande ear Hahaha frågat chans fan vad gulligt... Den tiden är tyvärr förbi för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hahaha frågat chans fan vad gulligt... Den tiden är tyvärr förbi för min del... Tänk vad enkelt allt var . Man kunde lalla runt och fråga "chans" på alla man ville och det var ju guld om man hade fler en 3st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts