Jump to content

Har du flickvän/pojkvän?

Toki
 Share

Nå, har ni det?  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Nej, varför skulle jag?

Dels för det Cortez sa (någon annan som märkt att grappen är klok?), och dels för att jag varken har ork eller tid. Jag tycker inte att tiden jag har nu räcker till, och orkar inte ens gå upp för att äta. Hur fan ska jag då orka sticka hem till tjejen/ha henne här, och sen få tid till allt jag vill göra? Dessutom så kostar flickvänner en massa, fy sjutton.

Jag håller mig till att kramas med en flicka i min klass, hon får vara mitt åttondelsförhållande.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej, varför skulle jag?

Dels för det Cortez sa (någon annan som märkt att grappen är klok?), och dels för att jag varken har ork eller tid. Jag tycker inte att tiden jag har nu räcker till, och orkar inte ens gå upp för att äta. Hur fan ska jag då orka sticka hem till tjejen/ha henne här, och sen få tid till allt jag vill göra? Dessutom så kostar flickvänner en massa, fy sjutton.

Jag håller mig till att kramas med en flicka i min klass, hon får vara mitt åttondelsförhållande.

Komplimanger, I like it!

Kolla, killen är smart, han vet vad han talar om. Lyssna på honom och ta efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh jag blir lite besviken här !

Jag skrev också i den tråden , kika efter CorteZZzz.

Men jaha tillbaka varför jag var besviken jo juste det !

Hur kan en tråd som handlar om Sofie gå över till en cortex tråd?

ajajaja

Om du undrar så är det bara du som fortfarande snackar om sofie för tillfället...utom jag för jag gör det nu men iaf... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor