chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vem hinner först? Frenzy eller Chiligr? Kampen fortsätter! Frenzy kan få ett litet försprång då han dels är yngre och dels inte samma sensuella look... Men whatever...skit samma..orka hålla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vote: Nej, varför skulle jag? Dels för det Cortez sa (någon annan som märkt att grappen är klok?), och dels för att jag varken har ork eller tid. Jag tycker inte att tiden jag har nu räcker till, och orkar inte ens gå upp för att äta. Hur fan ska jag då orka sticka hem till tjejen/ha henne här, och sen få tid till allt jag vill göra? Dessutom så kostar flickvänner en massa, fy sjutton. Jag håller mig till att kramas med en flicka i min klass, hon får vara mitt åttondelsförhållande. Redigerad 21 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vill väl ha men ändå inte.. säger som topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Nej, varför skulle jag? Dels för det Cortez sa (någon annan som märkt att grappen är klok?), och dels för att jag varken har ork eller tid. Jag tycker inte att tiden jag har nu räcker till, och orkar inte ens gå upp för att äta. Hur fan ska jag då orka sticka hem till tjejen/ha henne här, och sen få tid till allt jag vill göra? Dessutom så kostar flickvänner en massa, fy sjutton. Jag håller mig till att kramas med en flicka i min klass, hon får vara mitt åttondelsförhållande. Komplimanger, I like it! Kolla, killen är smart, han vet vad han talar om. Lyssna på honom och ta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Nej, varför skulle jag? Dels för det Cortez sa (någon annan som märkt att grappen är klok?) Ja, jag skrev det i Otrevligheten på forumet, där står det att jag tycker attCortez är klok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Äh jag blir lite besviken här ! Jag skrev också i den tråden , kika efter CorteZZzz. Men jaha tillbaka varför jag var besviken jo juste det ! Hur kan en tråd som handlar om Sofie gå över till en cortex tråd? ajajaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Äh jag blir lite besviken här ! Jag skrev också i den tråden , kika efter CorteZZzz. Men jaha tillbaka varför jag var besviken jo juste det ! Hur kan en tråd som handlar om Sofie gå över till en cortex tråd? ajajaja Om du undrar så är det bara du som fortfarande snackar om sofie för tillfället...utom jag för jag gör det nu men iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Raggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej,varför ska man ha det? Cortez : Klokt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur kan en tråd som handlar om Sofie gå över till en cortex tråd? Om tråden handlar om Sofie har jag verkligen missat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Om tråden handlar om Sofie har jag verkligen missat något. Den handlar varken om Sofia eller Cortez! Utan om man är tillsammans med nån! Redigerad 21 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den handlar varken om Sofia eller Cortez! Nix, den handlar om vem som har flickvän resp pojkvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nix, den handlar om vem som har flickvän resp pojkvän. Grattis till Azore som listade ut trådens mening! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Grattis till Azore som listade ut trådens mening! Det har jag vetat om sedan trådens start. Läs denna quote så kanske du förstår hur allt började, Hur kan en tråd som handlar om Sofie gå över till en cortex tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Nej. Men Cortez har faktist rätt. Och som sagt, här hittar man inga tjäjor xP. "Fruntimmer skaffar man när diskmaskinen är sönder" xP (Menar inte de, just a joke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Det har jag vetat om sedan trådens start. Läs denna quote så kanske du förstår hur allt började, Jag var inte fullt seriös heller! Men nu ONTOPIC! Redigerad 21 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Yesbox, har flickvän. varit ihop 6månader snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Yesbox, har flickvän. varit ihop 6månader snart Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej. hade ett tag, sen gjorde hon slut, efter en månad blev vi tillsammans igen, sen dumpade hon mig för en annan och tror vi kan vara vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Grattis! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts