Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Nå? Själv så har man en på gång! Vote: Raggar som en tokdåre! Redigerad 21 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote : Nej,men skulle vilja ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Raggar för fullt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej. Frågar du mig är det löjligt att bli ihop med nån så tidigt, speciellt för folk under 18. Jag menar, nu är du ung, varför bli ihop med nån? Testa runt istället. Träffa massvis med brudar, för att se vilken "sort" du trivs bäst med. Och dessutom om man turen(eller skillsen) så får man se många brudar nakna som man kan berätta om för andra killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej. Frågar du mig är det löjligt att bli ihop med nån så tidigt, speciellt för folk under 18. Jag menar, nu är du ung, varför bli ihop med nån? Testa runt istället. Träffa massvis med brudar, för att se vilken "sort" du trivs bäst med. Och dessutom om man turen(eller skillsen) så får man se många brudar nakna som man kan berätta om för andra killar. Var det där riktat åt mig eller Frenzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Japp, det har jag. VQte: Ja,såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Var det där riktat åt mig eller Frenzy? Det var riktat till all under 18 antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var riktat till all under 18 antagligen. Oki! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Raggar för fullt.... Hmm..jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Raggar för fullt.... Var inte du och Stellan ihop? Eller har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Var inte du och Stellan ihop? Eller har jag missat nåt? Nope, de var bara kk. Redigerad 21 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej, men vill ha.. Hittar inte så många framför skärmen , och i butiken jag handlar mat finns det bara tanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Raggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hmm..jag med! Kanske raggar du och Sofie på varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kanske raggar du och Sofie på varandra? Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tss.. jag raggar på sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tss.. jag raggar på sofie Sofie, du får säga till om killarna här börjar bli närgångna så skall jag läxa upp dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tss.. jag raggar på sofie Ta inte illa upp Frenzy! Men du har väl lagt märke till at hon är en 87:a och du en...en..91:a ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Sofie, du får säga till om killarna här börjar bli närgångna så skall jag läxa upp dem Kom då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vem hinner först? Frenzy eller Chiligr? Kampen fortsätter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts