fido vercetti Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Du har väl spelet? Nah, det är gudfadern du tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Kanske ska införskaffa mig detta parallel lines... är det värt 160 spänn? Är det autosikte på krysslåda eller siktar man manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Kanske ska införskaffa mig detta parallel lines... är det värt 160 spänn? Är det autosikte på krysslåda eller siktar man manuellt? Det fanns ett autosikte på PS2, så det finns antagligen på Xbox också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det fanns ett autosikte på PS2, så det finns antagligen på Xbox också. Gah... då vet jag inte om jag köper spelet... tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Rabarben: Det finns autosikte, ja. Ska köpa spelet för 150 kronor, snart, snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Bobbo is back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Är spelet som gta, att det dyker upp ikoner på kartan där uppdragen finns? Eller är det som 3:an att man får välja free-ride eller storyn P.s Sorry för att jag drog upp tråden men måste få veta Det är som på GTA. Eller, du ser inte ett TT - The Truth på kartan, du ser Gula prickar, gå in på pausmenyn, håll över dem så ser du uppdragsgivaren - uppdragsnamnet. Klicka på den och du får se en film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Synd att dom skrotade Tanner. Oavsett hur alla Driver spel är så är klart Tanner den bästa karaktären ever. Synd att dom inte polerade upp Driv3r mer, kunde ha blivit något då. Aja, ska köpa Driv3r till PS2 nu när jag klarat och tröttnat på Parallel Lines. Sen så är freeride mycket bättre I Driv3r. Går att gå in i flera byggnader, man kan simma,köra båt, ändra väder, mycket roligare städer,gömda bilar m.m. Redigerad 11 december, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Bytte in några spel på ebgames (b.l.a driver PL) för att få råd med Bully. Men nu ska jag byta min ena ps2 och några spel mot en kompis chippade xbox, och där följer det med massa spel ,inklusive driver PL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Köppte spelet igår för 149:- till ps2 på game. det är ett så otroligt härligt spel,allt är 10 gånger mer realistiskt än gta. grafiken är väldigt bra för att vara ps2. körde lite gta lcs (ps2) tidigare idag och blev lite ledsen över hur skräpig grafiken är. det ser ju ut som en 5 åring ritat med en krita. bytte tebax till driver pl och har kört hela dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Köppte spelet igår för 149:- till ps2 på game. det är ett så otroligt härligt spel,allt är 10 gånger mer realistiskt än gta. grafiken är väldigt bra för att vara ps2. körde lite gta lcs (ps2) tidigare idag och blev lite ledsen över hur skräpig grafiken är. det ser ju ut som en 5 åring ritat med en krita. bytte tebax till driver pl och har kört hela dan Allt är inte bättre än GTA. Det är även långt ifrån lika fritt som GTA, Driv3r är tom. friare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Köppte spelet igår för 149:- till ps2 på game. det är ett så otroligt härligt spel,allt är 10 gånger mer realistiskt än gta. grafiken är väldigt bra för att vara ps2. körde lite gta lcs (ps2) tidigare idag och blev lite ledsen över hur skräpig grafiken är. det ser ju ut som en 5 åring ritat med en krita. bytte tebax till driver pl och har kört hela dan Det e så j*vla kul att ta en epa och moda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hur många uppdrag krävs det för att komma till 2006? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts