sebbe947 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tackar så mycket! Får se vad det blir. Vi tar det efter eftermiddagen. EDIT: Om jag får PL blir det nog en recension snarast. "efter Eftermiddagen".. Det lät lite roligt.. Fick du spelet? Isf. Pleeease skriv en recension.. ... .. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Har fått spelet nu! Väldigt grymma bilar och väldigt bra ljud. Har inte klarat så jätte långt, men har nyss fåt en lägenhet vid Hunt's Point. Redigerad 29 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Har fått spelet nu! Väldigt grymma bilar och väldigt bra ljud. Har inte klarat så jätte långt, men har nyss fåt en lägenhet vid Hunt's Point. Lägg till mig på MSN, lägg till mig på MSN, lägg till mig på MSn.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Lägg till mig på MSN, lägg till mig på MSN, lägg till mig på MSn.. :'( Jag har bara vänner på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag har bara vänner på msn. Jag é din vän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Jag é din vän? Nä. EDIT Finns den ens någon som köpt spelet? Redigerad 31 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nä. EDIT Finns den ens någon som köpt spelet? Nää, nån månad eller två, förhoppningsvis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kan man gå in i många hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Dom var nog smarta att göra så man nästan inte kan gå In I några hus alls. Mycket dåligt gjort. Förresten, någon som vet vad ''Changse Era'' gör? EDIT: Jaha, det gör så att man kan växla mellan sjuttio och åttiotal. Redigerad 3 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Dom var nog smarta att göra så man nästan inte kan gå In I några hus alls. Mycket dåligt gjort. Förresten, någon som vet vad ''Changse Era'' gör? EDIT: Jaha, det gör så att man kan växla mellan sjuttio och åttiotal. Va? PÅ PL?? 70 - 80-tal.. HÄnger inte med riktigt här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 PL= Parallel Lines Eftersom det efter ett tag I spelet blir 2000-tal så kan man efter man varvat det vrida tillbaks tiden till sjuttiotal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 PL= Parallel Lines Eftersom det efter ett tag I spelet blir 2000-tal så kan man efter man varvat det vrida tillbaks tiden till sjuttiotal. Jag vet att PL står för Parallel lines.. Fick det i morse i påskpresent.. Har inte ens fått ett eget Place än.. Ska spela förfullt hela natten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag vet att PL står för Parallel lines.. Fick det i morse i påskpresent.. Har inte ens fått ett eget Place än.. Ska spela förfullt hela natten ^^ Det dåliga med stället man får är då 2006 kommer. Jaja, du får allt se. Kör mycket så kan du aktivera koder m.m. Väldigt vändande story. Överaskande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det dåliga med stället man får är då 2006 kommer. Va? forumlera dig lite bättre, Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Va? forumlera dig lite bättre, Tack.. *Det dåliga är att stället är helt sönderslaget på ERA 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) *Det dåliga är att stället är helt sönderslaget på ERA 2006. Ahh.. Jag är på uppdraget Last Chanse där man ska tävla på mc mot 'The Mexican' s Driver.. Men ända sättet att spara på är Autosave när man varit i moddgaragen eller i startmenyn ... :'( Äre långt kvar tills jag får en egen liten boning.......? Pleeeeaaase help..! Redigerad 22 april, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag tycker fortfarande att Driver 1 var roligast, men bara free ride och odödlighets cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hahaha, man kan låsa upp et fusk, 'Body Snatchers' tror jag att det heter, så att man "förvandlas" till folket man slår ner.. Det är kul att skjuta med Uzi när man är fullegubbe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Är spelet som gta, att det dyker upp ikoner på kartan där uppdragen finns? Eller är det som 3:an att man får välja free-ride eller storyn P.s Sorry för att jag drog upp tråden men måste få veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Är spelet som gta, att det dyker upp ikoner på kartan där uppdragen finns? Eller är det som 3:an att man får välja free-ride eller storyn P.s Sorry för att jag drog upp tråden men måste få veta Du har väl spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts