Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jaha? Jaa. Har du ingen kommentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jaa. Har du ingen kommentar? Jo, faktiskt. Spelet fick 8 / 10 i den nya speltidningen hm.. vad heter den? Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jo, faktiskt. Spelet fick 8 / 10 i den nya speltidningen hm.. vad heter den? Hjälp mig! Jesus Kristus. Aja, låter för bra för att vara sant, men okej. Huvudsaken det inte kommer från Gamespot. Dom är ena' jävlar på att betygsätta spel där. Gämför betygen mellan Streets of L.A och New York City Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jesus Kristus. Aja, låter för bra för att vara sant, men okej. Huvudsaken det inte kommer från Gamespot. Dom är ena' jävlar på att betygsätta spel där. Gämför betygen mellan Streets of L.A och New York City Här! Jag gillar inte GameSpot. Då tittar jag hellre på IGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag gillar inte GameSpot. Då tittar jag hellre på IGN. Men dom är senare med nyheter? Eller I allafall trailers vad jag har märkt. Ett minus då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men dom är senare med nyheter? Eller I allafall trailers vad jag har märkt. Ett minus då. Ja, GameSpot brukar va före med recensioner och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Här har vi en ren karta över staden. Den ser riktigt trevlig ut. Synd att dom tog bort båtarna. Ser även ut som någon sorts racerbana nere I det vänstra hörnet (innan för 'staden') http://img83.imageshack.us/img83/979/driverparallellinemap0zl.jpg Redigerad 26 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Kan man gå in i frihetsgudinnan och Empire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Här har vi en ren karta över staden. Den ser riktigt trevlig ut. Synd att dom tog bort båtarna. Ser även ut som någon sorts racerbana nere I det vänstra hörnet (innan för 'staden') Jo, det ser riktigt angenämt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Kan man gå in i frihetsgudinnan och Empire? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Visst finns spelet I dom Svenska butikerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Visst finns spelet I dom Svenska butikerna? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tur.. Jag fyller År IDAG. Jag har bara önskat mig Driver PL. Undrar vad jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tur.. Jag fyller År IDAG. Jag har bara önskat mig Driver PL. Undrar vad jag får. Grattis på födelsedagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tur.. Jag fyller År IDAG. Jag har bara önskat mig Driver PL. Undrar vad jag får. Grattis På Födelsedagen! Fick du PL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Tackar så mycket! Får se vad det blir. Vi tar det efter eftermiddagen. EDIT: Om jag får PL blir det nog en recension snarast. Redigerad 28 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Struntade i skolan idag efter lunchen och pallrade mig istället in till stan för att inhandla detta lir. efter ~4-5 timmars spelande kan jag komma med ett första omdömme. BRA: Trevlig Bil-fysik Hyffsad story (den lilla bit jag spelat igenom) Dag/Natt cirkel. (tror det regnar lite då och då också) Trevligt att modifiera bilar. Smart upplägg i helhet. "Dubbel" story Mycket fritt (Taxi-missions, Getaway-driver, organiserade ban-race (Roligaste biten enligt mig.) DÅLIGT: oj, det finns så mycket så jag inte vet var jag ska börja. Huvudpersonen kan kan inte hoppa (!) Redan efter ~4-5 uppdrag blir det en massa upprepanden. (I dom 3 sista uppdragen har det alltid varit minst en bil som åkt efter och gjort drive-by på mig , det är inte ens logiskt... finns bara där för att göra spelet svårare så det inte ska ta slut så fort, gisningsvis.) Ingen medföljande karta (Vad jag vet) Ologiskt upplägg för uppdragen, det ska vara som GTA, med konstant free roaming, och uppdrags ikoner, men dom är för långt bort och är man på väg till en får man alltid polisen efter sig pga köra mot rött/För fort, och då går det oftast åt helvete. Hela banan är öppen från början (Om det var en bit i taget skulle man hinna se hela den innan det var dags för nästa, nu har jag kanske besökt 50% av hela banan och 25% av dom känner jag igen.) En massa mer fel jag inte orkar skriva ner. SLUTSATS: Ett väldigt trevligt spel om man gillar att åka runt fritt i en väldigt stor stad, modifiera och reparera bilar, kanske köra nått race någon gång eller helt enkelt bara köra om kring o njuta av omgivningarna. Om du är en sån som gillar en bra och intensiv story (Läs, "Mafia") ska du springa bort och gömma dig när du ser detta spel, den biten är alldeles för dålig. Helt enkelt ett bra spel som kunde ha blivit ljus-år bättre om dom lagt ner mer tid på det. 6.5/10 PS. jag har XBOXversionen av spelet. Redigerad 28 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Wallemart: Trevlig recension. Ska ändå införskaffa spelet till PS2. É det sant den biten Cyprez skrev om att rån och annat skoj kan begås av andra i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Wallemart: Trevlig recension. Ska ändå införskaffa spelet till PS2. É det sant den biten Cyprez skrev om att rån och annat skoj kan begås av andra i spelet? Inte den blekaste... men jag skulle inte bli förvånad så det stämmer säkert. Om han nu inte syftar på Getaway-driver uppdragen där du ska plocka upp en rånare och fly från polisen o släppa av honom för att få en trevlig bonus på $1000 där rånar dom och gör inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Wallemart: Okej, då vet jag. Cyprez: Fick du spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts