sebbe947 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är du en sån som tittar på bilderna I år och dag? Sitter och pausar trailers/klipp och tittar igenom en två minuters video på 10-15 minuter? sån är jag. Blir grymt att man kan spara och modifiera bilarna I TK's garage! Edit: Besök den officiela sidan! http://www.atari.com/driver/ Japp.. Sån är jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Driver: Parallel Lines alla fordon. Lika bra att säga att det finns 30 uppdrag och 50 ''små uppdrag''. Hoppas man kan modifiera skolbussen. (Runt 100 olika fordon) Commercial Boldius Bus Courier Delivery Van Dolva Dolva Flatbed Dozer Firetruck Negotiator Paramedic Prison Van Refuse Truck Saxon School Bus SWAT Van Utility Boltus Indiana Land Roamer Montara Olympic Olympic Punk Pimp Wagon Security Van Woody Wrecker Muscle Andec Andec Punk Brooklyn Brooklyn Punk Cerrano Cerrano Punk Cerva Cerva Punk Hot Rod 4 Door Sedan Atlus Chauffeur Colonna M700 Meat Wagon Pangea Prestige Regina Schweizer Torrex Torrex Turbo Wayfarer Wayfarer Turbo Zartex 2 Door Sedan Fairview Grand Valley Kramer Miyagi Namorra Rhapsody Rosalita Teramo The Mexican's Ride Sports Bonsai MX2000 Melizzano Ram Raider Raven San Marino San Marino Spyder Zenda Motorcycles Antilli VO3 Antilli VO3 Special Chopper Mutsumi 1000R Wingar Yamashita 900 Race Andec Racer Atlus Racer Bonsai Racer Brooklyn Racer BX-9 Racer Cerrano Racer Cerva Racer Colonna Racer Kramer Racer MX2000 Racer Melizzano Racer Prestige Racer Raven Racer Regina Racer San Marino Racer San Marino Spyder Racer Schweizer Racer Teramo Racer Torrex Racer Zenda Racer Redigerad 21 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det finns 35 uppdrag och de säger tt det finns 50 side missions men det tvivlar jag på. Iaf så fick jag mina pengar tillbaka idag när jag lämnade in Driver Parallel Lines (efter en dag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det finns 35 uppdrag och de säger tt det finns 50 side missions men det tvivlar jag på. Iaf så fick jag mina pengar tillbaka idag när jag lämnade in Driver Parallel Lines (efter en dag). Free ride är skitkul, iaf för mig...skit stor stad ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja..det var då ffs. Det var i början. Efter 2 timmar så stängde jag av den. När jag spelade det för första gången - Coolt! Efter 2 timmar - *gäspar stort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja..det var då ffs. Det var i början. Efter 2 timmar så stängde jag av den. När jag spelade det för första gången - Coolt! Efter 2 timmar - *gäspar stort* Hmm... Hur kunde uppdragen bli tråkiga? Ofta du gjorde alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag gjorde många uppdrag...men det blev så jäkla jobbigt att bara ''zig-zag'a'' bland trafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Driver: Parallel Lines alla fordon. Lika bra att säga att det finns 30 uppdrag och 50 ''små uppdrag''. Hoppas man kan modifiera skolbussen. (Runt 100 olika fordon) Commercial Boldius Bus Courier Delivery Van Dolva Dolva Flatbed Dozer Firetruck Negotiator Paramedic Prison Van Refuse Truck Saxon School Bus SWAT Van Utility Boltus Indiana Land Roamer Montara Olympic Olympic Punk Pimp Wagon Security Van Woody Wrecker Muscle Andec Andec Punk Brooklyn Brooklyn Punk Cerrano Cerrano Punk Cerva Cerva Punk Hot Rod 4 Door Sedan Atlus Chauffeur Colonna M700 Meat Wagon Pangea Prestige Regina Schweizer Torrex Torrex Turbo Wayfarer Wayfarer Turbo Zartex 2 Door Sedan Fairview Grand Valley Kramer Miyagi Namorra Rhapsody Rosalita Teramo The Mexican's Ride Sports Bonsai MX2000 Melizzano Ram Raider Raven San Marino San Marino Spyder Zenda Motorcycles Antilli VO3 Antilli VO3 Special Chopper Mutsumi 1000R Wingar Yamashita 900 Race Andec Racer Atlus Racer Bonsai Racer Brooklyn Racer BX-9 Racer Cerrano Racer Cerva Racer Colonna Racer Kramer Racer MX2000 Racer Melizzano Racer Prestige Racer Raven Racer Regina Racer San Marino Racer San Marino Spyder Racer Schweizer Racer Teramo Racer Torrex Racer Zenda Racer Lite väl många namn från SA... Aja, har fått två personers åsikt: Asballt, å: Boooooooooooring... Eftersom jag är en Positiv männska (?) så håller jag på Asballt.. Måste ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Lite väl många namn från SA... Aja, har fått två personers åsikt: Asballt, å: Boooooooooooring... Eftersom jag är en Positiv männska (?) så håller jag på Asballt.. Måste ha Samma her. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Roxxy: Stort "lol" på dig. Cyprez: Har'u köpt spelet än? Jäklar vad månfa "racers" det var med på listan. Och en sak till, har'u blockerat mig på MSN? EDIT: Finns det SWAT eller kommer det bara vanliga poliser som i föregångarna? Redigerad 22 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Man kunde la inte åka tåg på trean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Man kunde la inte åka tåg på trean? Naj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Roxxy: Stort "lol" på dig. Cyprez: Har'u köpt spelet än? Jäklar vad månfa "racers" det var med på listan. Och en sak till, har'u blockerat mig på MSN? EDIT: Finns det SWAT eller kommer det bara vanliga poliser som i föregångarna? Ska önska mig spelet då jag fyller år. Är ganska så säker på att jag får det eftersom jag inte kom på något mer att önska mig. Vet inte om det kommer SWAT, vet I allafall att man kan bli jagad av helikopter. Extremt, jävla dåligt att man inte kan köra freeride och bestämma morgon,dag,natt,kväll och väder. Då lär tiden flyga iväg som I GTA vilket är skit, Sen så har jag bara vänner på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ska önska mig spelet då jag fyller år. Är ganska så säker på att jag får det eftersom jag inte kom på något mer att önska mig. Vet inte om det kommer SWAT, vet I allafall att man kan bli jagad av helikopter. Extremt, jävla dåligt att man inte kan köra freeride och bestämma morgon,dag,natt,kväll och väder. Då lär tiden flyga iväg som I GTA vilket är skit, Sen så har jag bara vänner på msn. Jaså, okej. Såg på en film att en SWAT-skåpbil körde efter spelaren så det é nog möjligt. Jo, har hört att man tillochmed ska kunna ta över spakarna i helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jaså, okej. Såg på en film att en SWAT-skåpbil körde efter spelaren så det é nog möjligt. Jo, har hört att man tillochmed ska kunna ta över spakarna i helikoptern. Naaaaaaaaaajs! *Måååste ha*.. Nu ska jag kolla på fler filmer Men daaaarrghhh! Jag får leta up länken igen da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vart ser ni på filmer? Ign? Gamespot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vart ser ni på filmer? Ign? Gamespot? Kollar både på IGN och GameSpot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 GameSpot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det som jag stör mig på mäst är att det inte värkar kunna vara regn och att det inte går att välja väder osv. hatar då tiden går sådär jävla fort (prakt exempel GTA) spelet blir för mig då cirka 30-40 procent tråkigare. Sick. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det som jag stör mig på mäst är att det inte värkar kunna vara regn och att det inte går att välja väder osv. hatar då tiden går sådär jävla fort (prakt exempel GTA) spelet blir för mig då cirka 30-40 procent tråkigare. Sick. :'( Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts