Jump to content

Driver 4

Alpha
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har köpt spelet men lite ovan efetrsom jag har spelat för mycket GTA.

Annars är det roligt hittils...

Omg. Har du modifierat någon bil än? Sen kan du göra mig en tjänst, titta om man kan gå in I någon byggnad (förutom på uppdrag).

Sen finns det fortfarande kvar ''Free Ride''?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har modifierat bilar och så...men jag har kanppt några pengar så jag måste göra uppdrag åt andra folk.

Siktet är som i SA fast sämre...men det går och döda folk. Kan vara lite jobbigt ibalnd Ljudet på skotten och bilaran är mycket bättre än SA iaf.

Måste utforska Ataris NY :o

Free ride är skitkul, iaf för mig...skit stor stad ffs!

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har modifierat bilar och så...men jag har kanppt några pengar så jag måste göra uppdrag åt andra folk.

Siktet är som i SA fast sämre...men det gåt och döda folk. Ljudet på skotten och bilaran är mycket bättre än SA iaf.

Måste utforska Ataris NY :ermm:

Är det bättre modifiering än I San Andreas? Finns det många val?:o

Sen finns freeride? kan man välja väder som i trean osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså...det är likadant som SA. Du har en värld framför dig..du ska göra uppdrag, tjäna pengar. Sen finns det dag och natt som i SA (24minuter en dag tror jag).

Och att modifiera bilarna är mer avancerat. Du kan köpa bromsar, accesories, ride height kan man bestämma, nitro (även på motorcycklar :o ) osv...det är riktigt kul.

Spela det innan du köper den...jag gillar spelet iaf.

Edit : vädret kan man inte ändra på. Det regnar alldrig =/

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså...det är likadant som SA. Du har en värld framför dig..du ska göra uppdrag, tjäna pengar. Sen finns det dag och natt som i SA (24minuter en dag tror jag).

Och att modifiera bilarna är mer avancerat. Du kan köpa bromsar, accesories, ride height kan man bestämma, nitro (även på motorcycklar :o ) osv...det är riktigt kul.

Kan man gå in i hus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

24 minuter. Hmm.. Synd. Tiden går ofta för fort. :ermm:

Kan man gå in I save huset eller sparar man utanför? Sen vad för sorts hus är det?

Värkar vara bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte..allting känns så stelt nu ;P

Det är inte alls kul att köra runt längre...staden är stor, visst men uppdragen är tråkiga.

Saknar den gamla kännslan som fick mig köra runt i timmar...jag är jättebesviken nu.

Ska kanske byta in den imorgon.

:'( :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte..allting känns så stelt nu :ermm:

Det är inte alls kul att köra runt längre...staden är stor, visst men uppdragen är tråkiga.

Saknar den gamla kännslan som fick mig köra runt i timmar...jag är jättebesviken nu.

Ska kanske byta in den imorgon.

:'( :'( :'( :'(

Ska nog endå köpa det. Var väldigtkul att köra bil i Driver 3. Jag är en sån som kan tycka det är roligt om man kan putta en bil ner från ett parkeringhus eller om man kan gå in I byggnader. Stor miss att man inte kan ändra väder osv.

Btw, du har gjort två dubbel posts. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, driv3r är ju såå härligt (Fortfarande :( )Kör fortfarande runt i Nice...

Gillar Nice mer än Miami.. Det enda bra (enligt mig) Med Miami är Polisbilarna (Häftigare :) ) och Save Houset med en massa sjukväskor..

Driver Parallel Lines verkar ju såå grymt.. Typiskt mig att komma på att man verkligen vill ha det spelet när Affären precis stängt, sista dan på mitt öppet köp (På ett annat spel jag har köpt)... :ermm: Typiskt mig..

Hur mycket kostar Parallel lines....?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor