Jump to content

Driver 4

Alpha
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har läst Gamereactors BETA-Test flera gånger, kolllat in bilderna i minsta detalj (Besatt? ^_^ ) och jag har tänkt: Ska jag köpa det? Nu är jag ju helt klart säker!

Men jag visste inte att man åker in 1978 och sen kommer ut 2006, det skrev dem ingenting om.. Men YES, Komma ut 2006.. Det tillverkas allt för få "nutidsspel" nuförtiden, bara 30-90 talen :ermm:

Men doh! :shifty:

Kunde jag inte läst detta IGÅR!?

Köpte the sims 2 Arbetsliv, var tveksam på om jag skulle behålla det eller ej, för det var ju inte lika kul som dem gamla .. Så jag tänkte: "Om det kommer ut nåt nytt häftigt spel lämnar jag in det under öppet köp-tiden och köper det!"

Öppet köp 10 dar hos games..

Idag är detr den elfte :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst Gamereactors BETA-Test flera gånger, kolllat in bilderna i minsta detalj (Besatt? ;) ) och jag har tänkt: Ska jag köpa det? Nu är jag ju helt klart säker!

Men jag visste inte att man åker in 1978 och sen kommer ut 2006, det skrev dem ingenting om.. Men YES, Komma ut 2006.. Det tillverkas allt för få "nutidsspel" nuförtiden, bara 30-90 talen  :blink:

Men doh!  :P

Kunde jag inte läst detta IGÅR!?

Köpte the sims 2 Arbetsliv, var tveksam på om jag skulle behålla det eller ej, för det var ju inte lika kul som dem gamla .. Så jag tänkte: "Om det kommer ut nåt nytt häftigt spel lämnar jag in det under öppet köp-tiden och köper det!"

Öppet köp 10 dar hos games..

Idag är detr den elfte  :'(

Är du en sån som tittar på bilderna I år och dag? Sitter och pausar trailers/klipp och tittar igenom en två minuters video på 10-15 minuter? sån är jag.^_^

Blir grymt att man kan spara och modifiera bilarna I TK's garage!

Edit: Besök den officiela sidan! http://www.atari.com/driver/

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Störande att de inte kan bygga upp New York som det ser ut på riktigt. :( Förstör känslan enormt. Alla med någorlunda kunskap vet att Central Park inte är så brett och att staden innehåller betydligt fler vägar och gator på riktigt. Pga detta släpper jag mina tankar på att köpa detta spel. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Störande att de inte kan bygga upp New York som det ser ut på riktigt. :o Förstör känslan enormt. Alla med någorlunda kunskap vet att Central Park inte är så brett och att staden innehåller betydligt fler vägar och gator på riktigt. Pga detta släpper jag mina tankar på att köpa detta spel. :P

Jag tror dom har ändrat det för att det ska vara roligare att köra. Tex. I True Crime där gatorna I N.Y är korekta är det extremt tråkigt att köra. I True Crime var det bara att hålla in gasknappen och luta sig tillbaka medans man kunde köra rätt fram I år och dar Innan det blev en kurva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror dom har ändrat det för att det ska vara roligare att köra. Tex. I True Crime där gatorna I N.Y är korekta är det extremt tråkigt att köra. I True Crime var det bara att hålla in gasknappen och luta sig tillbaka medans man kunde köra rätt fram I år och dar Innan det blev en kurva.

Jo, det är väl sant, men jag föredrar nog ändå att man gör en exakt avbild av staden. :rolleyes: Istället för att göra staden så stor som möjligt, kan man väl satsa på att göra den så detaljerad som möjligt? Komplett med vägar och byggnader. Eller gör som i GTA; skapa en liknande stad och byt namn. Då slipper man störa sig på att vissa gator inte är med. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det redan sagts, men soundtracket var rätt bra.

Grafiken verkar ju på top, det som stod om handlingen fick jag inte ut så mycket av, mer än att snubben man spelar kom tillbaks efter 28 år eller vad det var.....tror jag.

Står dock fast vid att inget kommer slå Driver 1, hur mycket dom än försöker, även fast man bara kör bil så är det så jävla grymt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte du om Driv3r överhuvudtaget? Isåfall är det nog värt att köpa 4:an...dom flesta recensenter tycker ju att 4:an är bättre en 3:an...

4:an é ett bra mycket bättre köp än Driv3r. Och ja, Driv3r var kul tills man klarat storyn vilket tog en stund. Och för övrigt så é ju Driver det spel med den absolut bästa körkänslan och bilfysiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Driver 3 var faktiskt roligt om man räknar bort den bångstyrda kameran och den klumpiga karaktären, samt alla buggar. Uppritningsdistansen I spelet är på topp vilket bilfysiken också är. Även roligt att dom hade lite saker att sysselsätta en med I Freeride. Var väldigt roligt då man var på gokartbanan för första gången. Driver3 var kul tills man öppnade bildörren..

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskade driv3r...

Men nu när jag har sett en riktig ingame video sååå blev jag riktigt sugen på att köpa det. Faan att jag inte beställde den...måste bara ha den. Ska köpa den på måndag.

:lol:

Det som var ett stort minus I Driver3 var när man gick ut ur bilen samt alla buggar.

Bilfysiken var och är på topp, sen ska den bli ännu mer förbättrad nu. Var även bra att man kunde öppna dörrar till olika byggnader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor