Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jo det har hörts om ett nytt Driver vid namn Driver 4.Dom har inet satt ut nåt datum när det ska komma fast det har hörts om att detta kommer bara vara ett uppdragsbaserat galet biljaktspel som Driver 1. Detta SKA bli bättre än Driver 3 e ju inte världens sämsta spel men verkligen inte ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Själv tänker man hålla sig till Godfather - The Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Skulle inte förvåna mig om det blir lika värdelöst som Driv3r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 The Godfather, det är väll EA games som har gjort det? I såfall kommer det inte vara blod i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Om dom går vidare på sin "Få med siffran i namnet - stil" lär det heta drIVer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Om dom går vidare på sin "Få med siffran i namnet - stil" lär det heta drIVer Smart uttänk hade inte kommit på bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 The Godfather, det är väll EA games som har gjort det? I såfall kommer det inte vara blod i det. Är det så nödvändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Smart HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) The Godfather, det är väll EA games som har gjort det? I såfall kommer det inte vara blod i det. Spel blir inte bättre om dom inehåller blod. Redigerad 21 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Spill med mord alternativ i, blir ikke det samme uten blod. Men overdrivelse av blod blir bare for dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Spill med mord alternativ i, blir ikke det samme uten blod. Men overdrivelse av blod blir bare for dumt. Jag tycker att blod i spel är ganska onödigt. Det stör mig inte om det finns där men det höjer inte spelkänslan något så det kvittar om utvecklare lägger in blod i spel eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jo det har hörts om ett nytt Driver vid namn Driver 4.Dom har inet satt ut nåt datum när det ska komma fast det har hörts om att detta kommer bara vara ett uppdragsbaserat galet biljaktspel som Driver 1. Detta SKA bli bättre än Driver 3 e ju inte världens sämsta spel men verkligen inte ett bra spel. Får väl se vad andra tycker om det först innan jag köper det. Ska nog köpa the godfather också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Jag tycker att blod i spel är ganska onödigt. Det stör mig inte om det finns där men det höjer inte spelkänslan något så det kvittar om utvecklare lägger in blod i spel eller inte. Så du tycker att gta (de nyare) skulle va bra utan blod? det skulle förtsöra känslan 100% Redigerad 10 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag kommer att köpa det och spela det själv och få min egen åsikt istället för att lyssna på andra, precis som jag gjorde med driv3r. Och jag ser inte direkt vad som är så dåligt med Driv3r? Visst, GTA är bättre, men vilka spel är inte GTA bättre än...? Kontrollerna är helt okej sålänge man ger dom en chans, man är en dålig gamer överhuvudtaget om man bara ger upp för att man tycker att inte kontrollerna passar en. Snobbvarning. Latisvarning. Uppdragen är inte alls så enformiga, de är en hel blandade, och i många uppdrag måste man tänka för att förstå hur man ska göra. Det är inte mycket alls i vissa uppdrag som beskrivs i text, och det gör att man kan avancera i uppdraget hur man vill. Antingen springa in och leka Rambo, eller smyga sig in tyst och få det enklare(syftar på vissa uppdrag). Dessutom gillade jag hur bilarna reagerade när man svängde skarpt, mycket mer verkligare än GTA's bilars reaktion på såna svängar. Dock så var slutet lite sorgligt. Redigerad 11 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag kommer att köpa det och spela det själv och få min egen åsikt istället för att lyssna på andra, precis som jag gjorde med driv3r. Och jag ser inte direkt vad som är så dåligt med Driv3r? Visst, GTA är bättre, men vilka spel är inte GTA bättre än...? Kontrollerna är helt okej sålänge man ger dom en chans, man är en dålig gamer överhuvudtaget om man bara ger upp för att man tycker att inte kontrollerna passar en. Snobbvarning. Latisvarning. Uppdragen är inte alls så enformiga, de är en hel blandade, och i många uppdrag måste man tänka för att förstå hur man ska göra. Det är inte mycket alls i vissa uppdrag som beskrivs i text, och det gör att man kan avancera i uppdraget hur man vill. Antingen springa in och leka Rambo, eller smyga sig in tyst och få det enklare(syftar på vissa uppdrag). Dessutom gillade jag hur bilarna reagerade när man svängde skarpt, mycket mer verkligare än GTA's bilars reaktion på såna svängar. Dock så var slutet lite sorgligt. *SPOILER* Undrar om sista uppdraget är när man ska jaga bruden med bil? (glömt namnet), ledaren över biltjuvs-gänget i Miami tror jag. Det är i Istanbul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Självklart ska jag inte lyssna blint på andra. Men jag kanske hyr det eller testar hos nån kompis och ser om det är något att ha innan jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 *SPOILER* Undrar om sista uppdraget är när man ska jaga bruden med bil? (glömt namnet), ledaren över biltjuvs-gänget i Miami tror jag. Det är i Istanbul Nope, det är inte sista uppdraget, men du är ganska nära. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Nope, det är inte sista uppdraget, men du är ganska nära. =) Okej. Tack. Är nämligen på det uppdraget som du kanske fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atreo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vad tror ni att det finns för städer?jag hoppas på tokyo,hongkong och rom men det blir det säkert inte något ut av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det kommer ju också ett "Scarface the game" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts