Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tänkte ta upp frågan nu då. På vilken träff med eran tjej hadde ni sex första gången? Jag hadde det på första träffen Träff? Jag träffade min tjej på en fest, efter festen gick vi hem till mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tänkte ta upp frågan nu då. På vilken träff med eran tjej hadde ni sex första gången? Jag hadde det på första träffen Har aldrig haft sex så att.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tänkte ta upp frågan nu då. På vilken träff med eran tjej hadde ni sex första gången? Jag hadde det på första träffen Fjärde typ.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 På vilken träff med eran tjej hadde ni sex första gången? Min nuvarande!? Andra träffen tror jag det var!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Otroligt att denna tråd nästan vart orörd för en dag.. Madonna på åttitalet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tänkte ta upp frågan nu då. På vilken träff med eran tjej hadde ni sex första gången? Jag hadde det på första träffen Aa det kanske låter lite cpit.. men jag hade det med på första dejten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Aa det kanske låter lite cpit.. men jag hade det med på första dejten "cpit"? Nej, så som du uttrycker det, det är långtifrån "cpit". Det har inget att göra med varann överhuvudtaget. Det låter mer som du försökte våldta henne(eller att ni båda var kåta oskulder). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) "cpit"? Nej, så som du uttrycker det, det är långtifrån "cpit". Det har inget att göra med varann överhuvudtaget. Det låter mer som du försökte våldta henne(eller att ni båda var kåta oskulder). Höhöhö kåta oskulder? Nu snackar vi.. Och varför skulle det inte kunna vara cpit? Du vet inte hur gammal jag var, du vet inte hur gammal hon var eller någonting.. Redigerad 17 juli, 2005 av bogart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Höhöhö kåta oskulder? Nu snackar vi.. Och varför skulle det inte kunna vara cpit? Du vet inte hur gammal jag var, du vet inte hur gammal hon var eller någonting.. Det han vet är att ordet "cpit" inte existerar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Höhöhö kåta oskulder? Nu snackar vi.. Och varför skulle det inte kunna vara cpit? Du vet inte hur gammal jag var, du vet inte hur gammal hon var eller någonting.. Du är 16 och ska om ett par månader fylla 17. Tjejen var 11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det han vet är att ordet "cpit" inte existerar Okej.. tack för att du gjorde det klart för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Du är 16 och ska om ett par månader fylla 17. Tjejen var 11 Ha Ha Ha Ha.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ha Ha Ha Ha.. Du skickade 2 inlägg på ungefär 2 minuters mellanrum?.. OT: Har varken vart på dejt eller haft samlag.. (oskuld), Så. det kan jag inte svara på xp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Drömkillen... Finns det verkligen sånna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Drömkillen... Finns det verkligen sånna Nej tyvärr ...eller jo ? Men bara i dina drömmar! Redigerad 18 juli, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Drömkillen... Finns det verkligen sånna .givetvis, jag sitter ju här lol.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 .givetvis, jag sitter ju här lol.. Haha, va självgo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Drömkillen... Finns det verkligen sånna In your dreams. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Att ha sex allt för tidigt i ett förhållande är ju kanske inte det smartaste. Om man inte är kåt då Jag vet inte riktigt vilken gång det var jag hade sex på, jag räknar inte våra träffar så men det var väl efter någon månad eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Att ha sex allt för tidigt i ett förhållande är ju kanske inte det smartaste. Om man inte är kåt då Jag vet inte riktigt vilken gång det var jag hade sex på, jag räknar inte våra träffar så men det var väl efter någon månad eller något Nee ofta är killar töm och glöm så man ska hålla lite på dem så man vet att det inte bara är sex de är ute efter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts