Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om vissa gillar blondiner med stora bröst, then so be it. Jag gillar också blondiner me stora bröst! Men jag skulle lika gärna kunna ta en brunett eller asiat me små bröst! Okej, prima kvinnosyn där... Äsch, förresten, orka försvara en sak som kvinnosyn i denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar brunetter, inte för tjocka, inte för smala, gillar dom precis lagom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar brunetter, inte för tjocka, inte för smala, gillar dom precis lagom Samma här! Lagom e ordet, gällande midja. Ogillar benrangel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Gillar brunetter, inte för tjocka, inte för smala, gillar dom precis lagom Samma här. Redigerad 16 juli, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Brunetter, inte för smala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Spelar absolut ingen roll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar brunetter, inte för tjocka, inte för smala, gillar dom precis lagom Agree with you there Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Föredrar hellre söta än snygga tjejer ^^. Och ja, "normal" om man säger så, inte nån spacklad pinne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Föredrar hellre söta än snygga tjejer ^^. Och ja, "normal" om man säger så, inte nån spacklad pinne. Wörd på den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Söta, booyeah... Självklart är det det före snygga brudar. Det vet väl redan alla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Söta, booyeah... Självklart är det det före snygga brudar. Det vet väl redan alla? Inte playboy... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Den ideala tjejen är ju den äldre imagen av Lindsay Lohan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Föredrar hellre söta än snygga tjejer ^^. Gör inte alla det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gör inte alla det? Ingen aning, fråga "alla". På gott humör idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gör inte alla det? Man ska vara rädd med ordet "alla". Om man då inte menar det ryska flicknamnet Alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om man då inte menar det ryska flicknamnet Alla. Det var det jag gjorde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det var det jag gjorde Inte helt omöjligt, hon kanske är lesbisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Inte helt omöjligt, hon kanske är lesbisk. Mm, eller hur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag tycker att en tjej ska ha snygg kropp, ska vara lagom(asså vikt)(inget smalis eller TJOCKIS)söt . Detta känns rätt onödigt beskrivet av mig...jag får ta en film och glo på eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tänkte ta upp frågan nu då. På vilken träff med eran tjej hadde ni sex första gången? Jag hadde det på första träffen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts